31 Aralık 2022 21.05
Bu gece tanımamış olmak istedim seni bu ilk değildi maalesef nefret ettim bana seni hatırlatan her şeyden sözlerinden, seni bulduğum şarkılardan, sensizlikten ağladığım gecelerden, yaralardan, acıyan kalbimden, asla baskın çıkmayan aklımdan öyle bırakıp gitmeme izin vermeyen her şeyden dolayısıyla en çok kendimden nefret ettim. Senin yüzünden kendimi derin bir çukurda hissediyorum ne zaman emin adımlarla tırmansam ne zaman ellerimi paramparça ederek tırmanmaya yeltensem olmuyor yapamıyorum. Önümü kesiyorsun ne zaman ayağa kalksam sırtıma geçiyorsun ve yine tepe taklak oluyorum. En korkunç rüyalarımda sen çıkıyorsun kapı arkalarından. Ben hala sana sığınıyorum taktir et acımı utan kendinden bana bunları yaşattığın için bakama kimsenin yüzüne. Ben artık onu sevmek istemiyorum, özlemek istemiyorum diye ağladığım her gece için her çağeresizlik anı için ayrı ayrı pişmanlık duyuyorum sende duy istiyorum. Bende olan sevgin her şeyin bitti. Herkes yaşattığını yaşarmış sen yaşama ama mutlu da olama her bir adımında ben geleyim aklına o zaman belki anlarsın benim yaşadıklarımı. Keşkelerim var keşke sana bir şans daha vermeseydim diye bir kez yapan bir kez daha yapar demişti canımdan çok sevdiğim arkadaşım. Ben onu dinlemedim kalbimi dinledim yapmaz dedim. Ama gene aynısını yaptın. Bundan sonra sen yoksun hayatımda. Seni hatırlatan her şeyden uzağım. Başta sen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duyguların Sesi
RomanceDuygular dalgalar gibidir gelmesini engelleyemezsin, ama hangisinde sörf yapacağını sen seçersin.