'NE DEMEK SENİ KOVDU'
'Bağırma didem off başım çatlıyor zaten '
'KIZIM SEN MANYAKMISIN...AYRILDINIZMI YOKSA'
'Ne ayrılması be'
'Ben sizi sevgili falan sanıyordum..ne bilim evinde falan kalıyordun'Ah tabi ya..didem olayları bilmiyordu. Aslında o ne için bile kaldığımı bilmiyordu.
Sadece ona öyle olması gerekiyor demiştim , detay vermemiştim.
Oda tahmini üzere bizi sevgili sanmıştı.Hadi ama şaka gibiydi böyle düşünmesi bile beni sinirlendiriyordu.
Ben ve merih ya , kulağa oldukça komik geliyordu.
' sevgili değildik didem'
'O zaman neden orda kalıyordun'Derince bir nefes verdiğimde , bu sorular yavaştan beni bunaltmaya başlamıştı.
'Didem buraya geldiğimde beni pişman etme '
'Off peki ya bişe demedim say'Rahatça bir nefes verirken , koltukta geri yaslanmamla unuttuğum omzum tekrar sızlamaya başlamıştı.
Dikişler patlamıştı ve dikilmesi gerekiyordu, ama bunu dideme nasıl anlatacaktım.
Zaten didemi kan tutardı o bunu yapamazdı , sanırım iş başa düşmüştü.
'Didem'
'Efendim'
'Bana iğne , iplik , kolonya ve bulabildiğin kadar bez getir'
'Neden'
'Anlatacağım ama bağırırsan seni öldürürüm'Didem kafasını sallarken , bağıracağını yinede bildiğimden hırkamı çıkararak kanlı omzumu göstermiştim.
'AMAN TANRIM İKRA'
'Bağırma dedik allahtan'
'SEN YARALIYDIN DİMİ BİDE BU HALDE SENİ KAPIYAMI ATTI ŞEREFSİZ '
'Didem'Uyarıcı bakışlarıma aldırmadan söylenmeye devam ediyordu.
Gerçekten dideme gelerek hata yapmıştım.'Tamam tamam söylenmeyi bırakacağım , ama böyle olmaz hastaneye gidelim'
'Hayır hastane olmaz ben hallederim'
'İkra saçmalama doktorun bakması gerekiyor'
'Didem'
'Peki ama kim dikiş atacak'
'Ben'
'Sen gerçekten kafayı yemişsin'
'Hadi didem yoksa kan kaybından geberecğim'Didem kafasını sallayıp odadan çıkarken bende omzuma daha fazla zarar vermemek için dikkatli şekilde kazağımı çıkardığımda sadece iç çamaşırıyla kalmıştım.
Kafamı tekrar koltuğa yaslayıp gözlerimi kapattığımda , aklıma sadece bir kaç saat önce olan olaylar geliyordu.
Evden ayrılışım merihin bakışları , yürüdüğüm o yollar..
'İkra istediklerini geti-'
Elindeki malzemeler yere düşünce gözlerimi açıp dideme bakmıştım.
Yine ne olmuştu tanrı aşkına.
'Bedenine ne oldu '
Bakışlarımı didemden çekip karnıma baktığımda , morlukların yavaşta olsa iyileşmeye başladığını görmüştüm.
'O şerefsiz yaptı dimi'
Didem yanıma oturduğunda sadece ona boş boş bakmıştım.
' seni ilgilendirmez '
Eğilip yerdeki malzemeleri alıp masanın üstüne koymuştum.
' ne zaman bana anlatacaksın'
'Neyi didem'Kolonyayı iğnenin ucuna sürüp iyice temizledikten sonra elime ipi alıp geçirmiştim.
'Yaşadıklarını'
Ona cevap vermeden temiz bezle kolumdaki kanları temizledikten sonra iğneyi tekrar elime almıştım.
'YETER ARTIK İKRA'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEHR-i TUTKU +18
General Fiction'SENİ ÖLDÜRÜRÜM ' Ettiği bu boş tehdit beni sadece gülümsetmişti , gerçekten bu tür şeylerden korkmamımı bekliyordu. Ona sadece acıyordum , çünkü ettiği o kelimenin bende bir faydası yoktu , dolu bir cümleydi ama benim için oldukça boştu. 'NE GÜLÜ...