Twentysix

84 10 0
                                    

Third person view

Ticho. To bylo to jediné, co menší brunet vnímal. Vnímal tiché prostředí domova a v hlavě měl zmatek. Přemýšlel nad brunetem a jeho náhlém zmizení z jeho života. ,, Kurva!" Zanadával nahlas a praštil do polštáře vedle sebe. ,, Proč Liame?" Vykřikl. ,, Tohle ti asi vysvětlí vše, co bys tak rád pochopil." Ozvalo se ode dveří a Louis sebou leknutím trhl. ,, Co?" Zeptal se nechápavě, ale místo odpovědi mu byla hozena obálka. ,, Tohle jsem našel u něj v pokoji, když jsem si šel pro zbytek peněz." Mykl rameny. ,, Viděl jsem na tom tvoje jméno, tak jsem to vzal dřív, než by si to přečetl někdo z jeho rodiny. To víš, nemůžeš věřit všem." Dodal.

Modrooký vzal obálku a roztrhl jí. Byly v ní dva popsané papíry.

Milý Louisi,

jestli tohle čteš, tak už tu nejsem. Prosím, netrap se, žij svým životem tak, jako bych se já nikdy nestal, protože tak, to pro tebe bude nejlepší, až ti řeknu úplnou pravdu. Napřed ti chci ale říct, že mě to všechno mrzí. Mrzí mě, že jsem byl tak zaslepený sám sebou, že jsem neviděl. Neviděl jsem, jak dobrým přítelem jsi mi byl. Tolik se modlím za tvé odpuštění, a ne jen za tvé, ale i za to Niallovo. Vím, že mi jen tak odpuštěno nebude a že mě nejspíš čeká věčné utrpení za mé činy, ale žádat o to mohu.

Víš, když jsem zjistil, že Niall chodil za Joshuem, hrozně mě to zlomilo, ale víš, co mě zlomilo ještě víc? Fakt, že tys o tom věděl. Proto jsem si sedl k, tobě tak oblíbenému, dark webu a začal hledat. Párkrát jsem se spálil a zaplatil špatnému maníkovi, ale pak se mi to podařilo, narazil jsem na Harolda. Byl ochotný, za tedy nemalou částku, uskutečnit můj plán. Měl zabít Nialla, jako pomstu za to, jak moc mi zlomil srdce a tebe měl zničit tak, jako ty si zničil mou důvěru.

Bohužel až pozdě mi došlo, že ty i Niall jste byli to nejlepší, co mě mohlo v životě potkat a že to já byl pro vás přítěží. Vždyť Niall by nešel za nikým jiným, kdybych já nepropadl alkoholu. Ty bys mi nikdy nelhal, kdybych netrpěl depresemi.

Ach Boobear, byl jsem tak zaslepen chvilkovou nenávistí, prosím, odpusť mi. Všechno, mi to odpusť. Přál bych si vrátit čas a změnit vše, ale takový vynález ještě nikdo nevynalezl. Proto jsem se rozhodl, že se sprovodím z tohoto světa.

Prosím, dej pozor na mou rodinu. Řekni rodičům i sestrám, že jsem je miloval a moc mě mrzí, že jsem se s nimi nerozloučil. Dej mé mamince i mým sestrám pusu na čelo tak, jako jsem to dělával já. Dej tátovi velké medvědí obětí tak, jako jsem mu ho dával vždy já. Buď mým rodičům synem a mým sestrám bratrem. Prosím tě, nenech se zaslepit nenávistí tak, jako já.

S láskou Liam

GAME OF LIFE           *prohíhá korekce*Kde žijí příběhy. Začni objevovat