Prolog

436 14 2
                                    

Mój ojciec zostawił nas kiedy miałam dwa lata.

Moja matka zmarła.

Mój brat jest w ostatniej klasie liceum i idzie w ślady ojca.

I moja siostra bliźniczka.. Wyglądamy praktycznie tak samo, praktycznie bo mamy inne kolory włosów, inny styl ubioru no i charakter.  Ja jestem ją spokojniejszą, no prawie. Gram na skrzypcach, ale jest jedna rzecz której nikt by się nie spodziewał. Odkąd moja przyjaciółka popełniła samobójstwo zaczęłam startować w nielegalnych wyścigach. A Miley - czyli moja siostra bliźniaczka - jest tą wybuchową. Często chodzi na imprezy z których wraca pijana albo nie wraca i trzeba jechać po nią na komisariat, co prawda uczy się dobrze, ale jej wyniki nie zadowalały matki. W sumie moje też. Ja jestem czwórkową uczennicą, a Miley trójkową. Nasz matka wymagała od nas samych piątek, przez to że Milan właśnie tak się uczy. 

W dzieciństwie podczas zabawy w ganianego, Milan wymyślił nazwę naszej grupki czyli Święte M, to dlatego że każdy z nas ma imię na M. Mimo że matka porównuje nas to naszego starszego brata nasze relacje nie ulegają zmianie. Każdy jest wstanie skoczyć za każdym w ogień. 

Więc hej, jestem Melanie. Stoję właśnie na krawędzi klifu otoczona nocnym niebem pełnym gwiazd i oceanem. Ale zanim to, to zobaczcie jak się tu znalazłam..

Ostatnia nadziejaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz