Saját izzadtságomban fekszem, teljesen elveszítettem időérzékem és már egybefolyik minden. Kikészültem. Jungkook nem hagyott pihenni, élvezeteim egymást követték, míg ő egyszer sem elégült ki, visszatartotta és minden figyelmét rám összepontosította. Tényleg kiengesztelt, elnézek neki több évnyi beszólást, azt csinál velem amit akar, csak hadd pihenjek végre! Már semmi nem maradt bennem, ki vagyok száradva, mint a Szahara.
- Kérsz vizet? - olvas tanárom a gondolataimban. Ő az ágy szélén ül, szintén le van izzadva de nem vészesen. Utolsó orgazmusom után letörölgetett és kiment egy jó húsz percre a mosdóba, feltételezem, elintézni magát. Kicsit restellem, de biztosan féltem volna hogyha akármit is rám erőszakol.
- Igen! - emelkedem meg kissé, mire odaadja vízzel teli poharát kezembe. Úgy nyeltem, mint a kacsák, majd miután csillapítottam szomjam eldőltem, mint egy zsák krumpli.
- Jól vagy édes? - hajol kicsit fölém, megtámaszkodva egyik kezén.
- Nem. - válaszolom röviden. Már hallom kint a madarakat csiripelni és hétköznap van, tehát suli.
- Nyugodtan itt maradhatsz amíg kipihened magad. - veti fel.
- Suliba kell mennem. - motyogom, miközben majd' elalszom.
- Leigazolom neked. - simítja meg arcomat. - Kicsit túlzásba vittem. - kuncog.
- Ohh...jó. - ezzel oldalamra fordultam és már el is aludtam. Még éreztem, ahogy Jungkook átcipel a másik szobába, mivel ez a matrac egy tócsa volt már.A nap már javában felkelt, amikor én a szomszéd fűnyírójára felkeltem. Nagyon kellemesen éreztem magam, jó kedvem volt de még fel sem fogtam a történteket. A tanárom elment suliba tanítani egy ilyen éjszaka után, én pedig a lakásában vagyok és alszom a vendégszobájában mivel szana-széjjel élveztetett tegnap. Ha ezt tudná Tae!
Kerestem egy pólót a szekrényben, remélve, hogy nem haragszik meg miatta, amiért kölcsönvettem, majd elvánszorogtam a konyhába. Egy cetlit találtam a pulton, ami nekem volt szánva.
" Csináltam neked reggelit, késő este érek csak haza, ha hazamész zárd be az ajtót magad után. "
Nagyon romantikus.
Ha már van esélyem kiélvezni a napot, bátorkodom lezuhanyozni is. Így, hogy nincs itthon Jungkook, már nem feszengek. Megeszem amit csinált nekem, nem sietek a fürdéssel sem ha már ilyen szép lakásban van alkalmam lófrálni. Mivel a saját alsóm tiszta nedv, így anélkül kell hazamennem, olyan bátor csaknem vagyok, hogy kölcsön vegyek egyet. Körülnéztem a lakásban, egy darab kép nincs sehol...egyáltalán nem otthonos ez a lakás.
Végül nem akartam már visszaélni Jungkook jóindulatával és megtalálva a kulcsot a bejárathoz az egyik asztalon, hagytam egy cetlit neki, miszerint eldugtam az egyik kő alá és már mentem is haza.
Hazasétáltam és egyből nekiestem a matekházinak. Ugyanis tegnap semmit nem tanultunk ugyebár, tehát még mindig nem értem az egészet. Nagyon próbálkoztam, hogy legközelebb ha kihív ne égjek be ennyire, de lehet a mai után már soha többet nem hív ki. Vagy csak engem fog mostantól. Vagy úgy csinál mintha semmi nem történt volna. Már eltelt jó néhány óra mire csipogott egyet a telefonom:
" Jobban vagy? Már eljöttél vagy még nálam pihensz?"
Szövegkörnyezetből ítélve ez Jungkook lesz, úgyhogy el is mentem a számát.
" Már itthon vagyok, tanulok. Fáradt vagyok, de nem vészes." - írok neki vissza egyből. Hosszú percekig nem ír, de megértem mivel dolgozik. Láttam, hogy megnézte amit írtam de nem reagál rá semmit, úgyhogy kicsit megsértődtem.
Ennyi volt a beszélgetésünk, én már készültem a holnapra, ő meg gondolom elfoglalt. Nagyon fáradt voltam, hogy ezen rágódjak, jobban féltem a reggeli első matektól. Habár most kész van mindenem, nem tudom milyen lesz így a kapcsolatunk a tanárúrral.
YOU ARE READING
Please, Teacher! (JiKook)
FanfictionJimin nem túl kiemelkedő matekból, tanára Jungkook, pedig szívesen szívatja ez miatt. Már a sokadik megaláztatás után végül Jiminnek betelt a pohár és utat enged érzelmeinek, amitől kapcsolatuk egy új szintre lép.