Hafta içi olmuş, yine okul başlamıştı. Arka sıraya gidip sabaha lanet okuyarak masaya yattım. Etraftakilerin seslerini umursamadan gözümü kapatıp biraz uyumaya çalıştım.
"Özgür kalk"
"Hııı"
"Ya kalksana"
Deniz'in inatla beni kaldırma çabasını taktir ettim ve söylenerek kalktım.
"Ne oldu kızım, uyuyoz burda"
"Maral'dan özür diliycem ama utanıyorum. Akıl ver banaa"
"Öp direk uğraşma"
"Neee, ya of salak mısınnn"
"Kestirme yolu söyledim. İstersen uzun mektuplar yaz karşılıklı acı çekin ve sonra 234 kere daha ayrılıp hollanda'ya kaçın."
Deniz sustu. Hala cümleyi anlamaya çalışıyor gibiydi. Gülmemek için kendimi zor tuttum.
"Süzgeçten mi geçiriyon hala cümleyi?"
"Özgür, bak küsücemmm sinir etmeee. Adam gibi söylesene ya fikir ver öf"
"Tamam maviş ne yapmak istiyorsun söyle?"
"Özür diliycem ama utanıyorum dedim ya!"
"Ne yapayım yani aranıza mı gireyim de Utanma diye beni mi öpesin.. anlamıyom ki"
Deniz koluma baya bi geçirdi. Şimdi yalan yok..
"Öffd, küstüm!"
Kalktı ve gitmeye çalıştı. Tabi ki belinden tuttum ve geri oturttum. Minik bişey olduğu için zorlanmadım. Başını okşadım ve sakinleşsin diye gülümsedim.
"Aman da aman benim mavişim küsmüş mü. Küsemez benim mavişim."
"Özgür ya bıraksana"
"Yoh"
"Ya öf. Çok gıcıksın. Neyse tamam hadi fikir veeer"
Düşündüm. Bir süre bekledim daha sonra ampul yanmış gibi zıpladım.
"Buldummm"
"Ayy korktum"
"Korkma maviş. Üçlü buluşma ayarlayalım. Sonra sinemaya gidelim diye sizi yalnız bırakayım. İşim falan çıkmış mesela."
"Ay bu mu yani özgür. Bu kadar oyuna ne gerek var. Direkt buluşsaydım kızla?"
"He, o da olurmuş lan aslında. Ben niye fikir bulcam diye ıkındım o zaman?Git özür dile"
"Salak ya. Bi de plan yapmaya çalışıyo. Yok özgür senden taktik falan alınmaz."
"Sus len"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketçi'nin Sevgilisi | [gxg] (Tamamlandı )
HumorOkulunuzun basket takımı vardır. Ve de onların popüler sevgilileri.. Başlangıç tarihi :Ocak 2023🍓