ZT 16

827 11 1
                                    

1 hafta sonra :

Son kez masaya herşeyi koyduktan sonra küçük bir göz geçirmiştim.

Sanırım her şey tamamdı, geriye sadece didemi çağırmak kalmıştı.

1 haftadır kaldığım bu evde resmen didemin hizmetçisi olmuştum. Kendisi evinde yemek yapmadığını ve genellikle dışarıdan yediğini söylemişti.

1 haftadır dışarıdan yiyince artık bıkmıştım bu yüzden bu akşam yemek yapalım dediğimde didem yapamayacağını söylemişti.

Öğrendiğim yeni bilgiye göre didem yemek yapmayı bilmiyordu.
Ona asılında acıyordum , onunla evlenen gerçekten başını yakmıştı.

'İKRAAAA'

Didemin bağırmasıyla elime hızla bıçak alıp didemin odasını basmam bir olmuştu.

'Ne oldu eve birimi girdi , iyimisin '
'İkra napıyorsun ne o bıçak'

Dideme baktığımda yatağında yatmış şaşkınlıkla bana bakıyordu.

Derince bir nefes verip bıçağı komidinin üstüne koydum.

Bu kız gerçekten aptaldı.

'Niye bağırıyorsun kızım bır şey oldu sandım'
'Evet oldu '
'Ne oldu'

Didem telefonunu bana yaklaştırınca bende dikkatle resme bakmıştım.

Merih ve mert yanlarında iki tane kadınla bar diye tahmin ettiğim yerde oturup içiyorlardı.

'Yani ne olmuş'
'Kızım sen malmısın , bizi ne kadarda çabuk unutmuşlar baksana resmen kızlarla günlerini gün ediyorlar'
'Peki bize ne bundan daha doğrusu sanane seni alakadar eden bir şey yok'
'Hayır var , mert nasıl böyle bir şey yapar '

Zoru şimdi belli olmuştu. Merti kıskanıyordu ama aralarında birşey bile yoktu.
Sadece bir kere görmüşlerdi birbirlerini..oda film izlediğimiz gündü ve 2 saatte bu kadar samimi olmalarına imkan yoktu.

' didem fazla abartıyorsun mertle aranda bir şey bile yok'
'Şey'

Kaşlarımı kaldırıp didemin yüzüne bakmaya başladım.. benim bilmediğim bir şeymi olmuştu.

'O çatışma olduğu akşamı..mert beni evime bırakırken oldukça cana yakın konuştu , ilgilendi benimle...uzum zaman sonra bana böyle davranan tek insan o oldu..ve ben açıkcası bilmiyorum orda hoşlanmaya başladım'

Hoşlanmak... hoşlanmak nedir bilmiyordum , aşık olmak nedir bilmiyorum etrafımdaki herkes aşkın ve sevginin güzel bir şey olduğunu söyleyip duruyordu ama ben o duyguyu hiç tatmamıştım..

Çünkü bu duygulardan nefret ediyordum, seneler boyunca kendimi kapattım duygular , seneler boyunca lanet ettiğim bu duygular her gün benim karşıma çıkıyordu.

Hisler , zayıflıktır..

' kalk hazırlan'
'Nereye didem'
'Onları basacağız'
'Tamam sen git ben yemek yiyeceğim'
'Ya sen gerçekten malsın..merih orda diyorum yanında kızlar var diyorum'
'Ee banane bundan 1 haftadır beni arayıp sormamış birinin yanına neden gideyim'
'Ya bizim onların orda olduğundan haberimiz yokki'
'Nasıl yani'
'Off kanka çalıştırsana şu aklını.. biz sadece eğlenmek için oraya gideceğiz onların orda olduğunu bilmeden'

Bu plan tamamen aptalcaydı.. neden yapmak zorunda olduğumuzu bile bilmiyordum , zaten bizi illaki görecekler o zaman neden bu kadar uğraşıyordukki.

'Hadi hazırlan'
'Sana kolay gelsin didem'
'Ama lütfen ikra beni bırakma orda tek LÜTFENNNN'
'Tamammm şu pis kedi bakışlarını üstümden çek çirkin oluyorsun çünkü'

ZEHR-i TUTKU +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin