chapter eleven: i am the alpha now

728 61 112
                                    

iyi okumalar <3

"

Size yardım edebilirim." Üç genç sesin geldiği yere döndüklerinde kendilerine kararlı bir şekilde bakan esmer avcıyı gördüler. Scott kafasını sallarken kıza söyledi. "Allison zarar görmeni istemiyorum-" "Scott kendimi koruyabilirim ben bir avcıyım." Kızın avcı olduğunu bu kadar net bir şekilde söylemesi ile Rosa ona dönmüştü. Davranışları ona Kate'i hatırlatmadan edemezken sonunda dikkatini Scott'ın konuşmasına vererek düşüncelerden uzaklaştı. "Tamam o zaman bunu hallediyoruz. Allison bir avcı, ben kurtadamım ve Rosa da ne olduğundan emin değilim ama herneyse bence bir kurtadam ile baş edebiliriz." Rosa ekledi. "Onun bir alfa olduğunu da hesaba katarsak çok hafife almayalım. Ama evet baş edebiliriz."

Stiles daha sonra aklına gelen bir fikir ile konuştu. "Onu yakabiliriz. Yani kimya sınıfında bunun için malzemeler bulabiliriz bir şişe ile üzerine attığımızda yanacaktır. Herhalde kurtadamların ateşe karşı bağışıklığı yok değil mi?" Rosa duraksarken daha sonra hızlıca kafasını salladı. "Hayır bu işe yarar." Daha sonra Allison konuştu. "Tamam madem ne yapacağımızı biliyorum Stiles siz bunu halledin bende eve gidip silahlarımı alayım ve üzerimi değiştireyim." Scott kafasını sallarken Stiles çoktan yürümeye başlayarak yanlarından ayrılmıştı. Scott'ta arkasından giderken Allison bu sırada eğilip yerden ayakkabılarını almakla meşgul olan kızı bekledi. Kız tekrar ayakkabılarını giyerken zaten kendisine bakan avcı kıza döndü. "Ne oldu?"

"Bak bunu bir tehdit olarak algılama ama eğer orada bir şekilde bundan vazgeçersen ve bizi durdurmaya çalışırsan bende seni durdururum Rosa." Rosa kıza kaşını kaldırarak bakarken mırıldandı. "Emin ol taraf değiştirmem ki bir ihtimal öyle bir şey yaparsam da sonuç senin dediğin gibi olmaz, Argent." Rosa kıza soyadı ile seslenirken sanki bir hakaretmiş gibi üzerine bastırarak kullanmaktan pişman değildi. Allison gülümsedi ve ona cevap verdi. "Umarım dediğin gibi olur ve ikincisi olmaz çünkü sonucunu hiç merak etmiyorum." Rosa da sırıtırken yürüyerek yanından geçti ve Lacrosse sahasından çıktı. Hızlı yürüyüşü ile kısa bir sürede çatı katına gelirken yukarı çıktı ve oyalanmak odasına girip kapıyı kapattı. Üzerindeki mavi elbiseden kurtulurak siyah bir pantolon, tişört ve ceket giyerek telefonunu aldı ve odadan çıktı. Çatı katından çıkmadan önce içeri giren Derek ile karşılaşırken adam kızı birkaç saniyeliğine incelerken söyledi.

"Onu öldüreceksin değil mi?" "Onu öldürmeyeceğim, durdurulmasına yardım edeceğim. İkisi arasında fark var Derek." Derek kafasını iki yana sallarken yanından geçti ve içeri girdi. Kızıl da ona tekrar bakmazken koşar adımlarla oradan çıktı ve Peter'ın zaten nerede olacağını tahmin ettiği için hızlıca ormana girdi. Ormanda yürürken gergin olduğu her halinden belli olan genç kurtadama rastladı. Kısa bir süreliğine etrafa bakarken konuştu. "Stiles nerede? İkinizi yapışık ikiz zannediyordum." Scott gözlerini devirirken yanına gelmiş ve sessizce söylemişti. "O daha sonra gelecek hala bir şeyler ile uğraşıyordu. Allison da şimdi burada olur." Rosa kafasını sallarken birkaç dakika sonra avcıları gördü. Rosa, Allison dışındaki diğer iki Argent'a ve başka bir avcıya bakarken gözlerini devirdi ve söyledi. "Bana onlarında burada olacağından bahsetmemiştiniz." Allison ona cevap verdi. "Yardım edeceğimi söylemiştim onlarda onu öldürmek konusunda bizimle aynı tarafta."

Daha sonra Kate'in sesi yükseldi. "Ona ne kadar güvenebilirsin ki? Hale, Hale'i koruyacaktır." Rosa onun sözlerine gözlerini kısarken sinirle bir adım öne attığında Scott gerginliği hissederek ataya girmek için elini kızın omzuna koydu ve onu tuttu. "Bence şuan fazla konuşmamanı öneririm Kate. Arada kaynama." Sarışın kadın gözlerini devirirken yürümeye başladı. Eve yakın bir yerde durduklarında Scott öne çıktı ve eve yaklaştı. Durduğunda gözlerinin parlamasına izin verirken evin içinde bir şey varmış gibi oraya bakmaya başlamıştı. "Alfa, içeride" Birkaç dakika hiçbir şey olmadan gergin bir bekleyiş gerçekleşirken Rosa bütün silahlarını çıkartıp eve doğrultan avcılara baktı. Aniden içeriden karanlık bir şeyin fırladığını hissederlerken onlar onu görmeye fırsat bile bulamadan Kate'in yanındaki avcılardan birisi yere düştüğünde silahlarını hızlıca o yöne çevirmişlerdi. Birkaç dakika bile geçmeden Kate ve Rosa dışında herkes kendini yerde bulurken Rosa onu yavaşlatmak için önünde büyük bir ateşin oluşmasını sağladı. Bu Peter'ı bir saniyeliğine yavaşlatırken daha sonra kız tekrar hareket edemeden yere fırlatıldığını hissetti.

seer | teen wolf [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin