Arlie SummerA kanapén ébredtem fel és be voltam takarva, majd amint felültem Angel-t fejeltem le.
- Bassza meg! - ugrok le a kanapéról és rohanok oda hozzá. - Ne haragudj Tony! - segítem fel.
- Semmi baj Picinyem. - megyünk a konyhába.
Elkezdtem a fagyasztóban keresgélni és találtam jeget, amit Angel a homlokához tett. Csúnyán megfejeltem szegényt és ott voltam és puszilgattam össze vissza és mondtam hogy sajnálom, ne haragudj rám meg ilyenek. Nagyon megijedtem hogy baj lehet és fel is repedhet a homloka, hisz egy fejeléssel képes vagyok meg repeszteni az ember fejét.
- Vedd le a jeget kérlek. Meg akarok valamit nézni. - nézek Angel-re.
Kérésemre le vette és szerencsére nem repedt meg a feje.
- Mi a baj Picim? - húz magához Angel.
- Azt hittem hogy vérzik a fejed... - teszem vissza a jeget. - Tényleg ne haragudj. - kezdem érezni a sós cseppet az arcomon, amit Angel le is nyalt.
- Nem haragszom rád Picinyem. - ölel meg. - Voltak rosszabb sebeim is ne aggódj minden rendben van! - néz a szemembe.
Teljesen meglepődtem és megöleltem őt. Nagyon boldog vagyok hogy vele lehetek és elvisel engem a hülyeségeimmel együtt. Le vettem a jeget és már hűlt helye volt a foltnak és vissza tettem a fagyasztóba a jeget.
- Tara merre van? - kérdezek rá.
- A hotelben, szóval miénk a ház. - von vállat. - Mit szeretnél csinálni? - kérdez rá.
- Van feladat mára? Szeretnék árulót szét loccsantani! - kezdek bekattanni, amit Angel észre is vett rajtam.
- Nem nincsen Szívem. Nekem meg nehogy bepörögj mert akkor zombi leszel és nem fogsz mást sem csinálni, mint másnapig alszol. - simogatja meg a fejem.
- Igazad van. Miért nem megyünk el Haragba? Szeretnék meglátogatni néhány barátot. - nézek Angel-re.
- Haragba? Nem hangzik rosszul és a friss levegő jót fog tenni. Van is egy házam arrafelé. - mondja Angel.
Egyből felragyogott a szemem és elkezdtem örülni annak hogy kirándulás lesz. Legalább kimozdulunk itthonról és egy kis kiruccanás nem árt meg senkinek sem. Be mentem a szobámba és kerestem pár bőröndöt hogy pakoljak néhány ruhát magamnak. Alig várom hogy oda érjünk Angel tanyájára és lovagoljak egy pokoli lovon. Habár a pakolászást Angel zavarta meg, mert megharapta a nyakam amitől fel nyögtem?
- Tony ez fájt! - teszem oda sebhez a kezemet.
- Ínyenc falat vagy számomra és így fogják fel a démonok hogy az enyém vagy! - mondja Angel.
- Jesszus ez morbid! - kezdek nevetni.
Angel az ágyra lökött és elkezdett csikizni engemet. Nem mondom hogy szeretem, de kellemes volt addig a pontig amíg ki nem fáradt és nézett engem majd hozzám bújt.
- Jót fog tenni a kiruccanás Szivi! - ad egy csókot és lemászott rólam. - Majd a háznál szórakoztatóbb és finomabb leszel nekem. - feküdt mellém.
Egy kicsit kuncogtam majd megöleltem Angel-t és folytatni szerettem volna a pakolást, de a pókom nem engedett el engem. Elaludt ilyen gyorsan és el sem eresztett engem majd belépett Molly a szobámba ahol kihúzott bátyja karjai közül. Mint a villám spuriztunk a konyhába és hagytuk aludni Angel-t.
- Köszönöm Molly. - öleltem meg a lányt.
- Szívesen. - engedem el.
Bementünk a szobájába és elkezdtünk csevegni és minden félét mondott nekem. Jó társaság Molly és jó barát is ráadásul a lánya is nagyon kedves.
Egy rémálmokkal teli szundi után/Angel
- ARLIE! - ordítottam el magam.
Levert a víz kész rémálom volt ami velem történt. Amint nyílt a szoba ajtó elő vettem a zsebkésemet.
- Tessék Tony? - lépett be Arlie a szoba ajtón és amint meglátott teljesen lesokkolt. - Te jóságos fasz mi történt?- rohant be az ajtón.
- Rémálmom volt. - néztem félre.
Arlie teljesen meg volt szeppenve a rémálom szót meghallva. Gyorsan hozzám bújt és nem is mert elengedni engem, mert tartott attól hogy megint rémálmok fognak gyötörni.
- Kifogom csinálni azt a fasszopót és nem fog ilyen lenni. - éreztem egy jég hideg fuvallatot. - Nem akarom hogy bármi bajod legyen és azért is kinyírom hogy téged védjelek! - állt fel.
- Picinyem! - kaptam utána. - Nyugalom én is tudok vigyázni magamra és ha kell én is megtudnám ölni azt a fasszopó köcsögöt! - néztem a szemébe.
Teljesen elvesztünk egymás tekintetében és a legszebb pillanatot pont Molly zavarta meg Cherry-vel és Vaggie-vel.
- Gyere már Arlie! - húzta ki a szobából Cherry.
- Lányok remélem nem valami őrültséget akartok csinálni?! - rohantam utánuk.
- Mi? Sohaaaa! - mondták egyszerre.
Ez már itt volt nekem gyanús. Nagyon nagy hülyeséget akarnak ezek össze hozni. Egyet csettintve Arlie már a karjaimban volt és nem engedtem el.
- Ne légy már ünnep rontó! Csajos estét akarok tartani a lányokkal és Arlie-t is szeretnénk vinni! - jött oda Molly.
- Pinkie más a program! Arlie-val Haragba vesszük az irányt még az éjszaka folyamán! - néztem a húgom szemébe. - Te vigyázol a házra és Vaggie a főnök! - adtam parancsba.
Arlie csendben nézett mindent és a három lány csak szomorú léptekkel mentek el és addig Arlie meg én mentünk pakolni hogy minél hamarabb el mehessünk itthonról. De nagyon nehezen birkózom meg magammal, mert már nem bírok várni se azzal hogy Haragba érjünk.
Arlie Summer
Míg a csajok odébb álltak én Angel-t fürkésztem. Határozott és erős, de lágy és kedves démon. Már a kocsiban ülünk és alig vártam hogy lássam Tony-nak a házát.
- Valaki nagyon izgatott! - húzott közel magához. - De én annál inkább az vagyok! - súgta a fülembe.
Ha ezt mondja az azt jelenti hogy kanos és nem bír magával. Ez nem valami jó, de így szeretem ezt a szép fiút.
- Ha bírsz egy kicsikét magaddal nem kell a kocsit ki takarítani azért mert mi itt komplett móka gyárat rendeztünk! - bújtam hozzá hogy még inkább hergeljem.
- Próba szerencse! - vett mély levegőt és fújta ki.
- Ez a beszéd! - ültem az ölébe.
Direkt csinálom, mert szeretem és szerintem Angel rájött a turpisságra és egyből az ülésre fektetett engem.
- A farmon megkapod a büntid, te kis rossz kislány! - harapta meg az oldalam, amitől ugrottam egyet.
Angel megszívta az oldalam, a belső és külső combom, a nyakamat meg teli harapta és szívta. Ezeken a műveleteken végig ment vagy háromszor és utána a kebleimre feküdt és elaludtunk. Ez lesz a csodás nyaralás komolyan mondom!
❤️🔥🤠❤️🔥🤠❤️🔥🤠❤️🔥🤠❤️🔥🤠❤️🔥🤠
KAMU SEDANG MEMBACA
Főnökbe Szeretve (Overlord Angel x Oc)
Fiksi PenggemarAz újonnan érkezett lány Arlie Summer már elsőre tapasztalja hogy a pokolban van. Egy utcai bunyóban viszont sikeresen alkut kötött egy Angel Dust nevű Overlord-al aki nagyon megkedvelte Arlie-t. " - Miért adsz esélyt nekem ha reményt nem Angel...