Yazar Anlatımı...
Jeongin küçük bir melekti. ve cennette yaşıyordu. ama jeongin yaramaz bir çocuktu. pekte çocuk sayılmaz 16 yaşındaydı.
Jeongin'in yaptığı şeyler herşeyin düzenini bozuyordu. artık kimse buna dayanamıyordu. Tanrı bile...
Tanrı'nın Jeongin'i cezalandırması gerekiyordu. ama ne yapması lazım bilmiyordu. ona cennette büyük bir ceza veremezdi dimi? ama bir şeyler bulacaktı. 1 ay sonra Tanrı dayanamayıp Jeongin'i dünyaya göndermeye karar verdi. Jeongin'i dünyaya yolladı, ve onu cennetten izleyip her yanlışında zamanı durdurması için Chan adında korumacı bir melek koydu...
Chan, Jeongin'in izlemeye başladı...
Jeongin daha neler olduğunu anlayamamıştı. Biraz dolaşınca Tanrı'nın ona verdiği bir ceza olduğunu anladı. Jeongin ağlamak üzereydi. evi yoktu, yemek nasıl yiyecekti hiç birşey bilmiyordu. Jeongin bunu bulmalıydı. etrafa bakınıyordu ama bir şey anlamıyordu.
ama zamanla anlayacaktı. Jeongin en başta kendine yol gösterecek bir arkadaş bulmalıydı. ama nasıl? ona gidip cenntten gelen bir melek olup yardım istediğini söyleyemezdi ya?
Jeongin ilerde bank bulup oraya doğru yürüdü. nasıl yapabilirdi. Jeongin içinden 'bu nasıl ceza ben burda ne yapıcam!' diye geçirip duruyordu.
Ama en önemlisi, Jeongin'in telefonu bile yoktu!
kimsenin göremeyecegi bir köşeye çekilip chan'a seslenmeye başladı; "hadi ama Chan! ordasın biliyorum cevap ver" diye ısrar etti. chan cevap vermemek için zor duruyordu. en sonunda dayanamayıp "ne oldu Jeongin?" dedi.
Jeongin dik bir pozisyona gelip "ya benim hem telefonum hemde param yok ne yapıcam ben!" diye isyan etmeye başladı.
Chan "ben sana getiricem olduğun yerde kal kimse görmemeli ayrıca gelince bir kaç şey söylemem lazım" diyip yok oldu.
Jeongin beklemeye başladı. 3-4 dakika sonra chan anca gelebilmişti. Jeongin'in önünde durup "al yeteri kadar para ve telefon ayrıca gözünde lens var fark etmişsindir" dedigi zaman Jeongin şaşırmıştı.
sonra chan'a dönüp konuşmasını bekledi. chan yine konuşmaya başladı "o lensleri sakın çıkarma ve kaybetme gözlerin çok özel onları kapatmalıydık" diyip bi anda yok oldu.
Jeongin yine az önce oturduğu banka oturdu. Jeongin'in gözleri gerçektende çok özeldi. çünkü onun gözleri yıldızdandı...
••••
selamm ins guzek olurr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar benim gözlerim | Hyunin
RandomJeongin yaramazlık yaptığı için onu cezalandırmak için dünyaya gönderildi. chan ise onu cennetten izleyip yanlış birşey yaptığında onu durdurmak için dünyaya geliyordu. Jeongin net göremediği için "yıldızdan" olan gözlerini kaplayan lensi çıkarttı...