Hyunjinden:
-Felix! Felix nerde hyung?
-merak etme, senin odana götürdük.
Hızla odanın kapısını açıp felixin yanına gitmiştim. Ne zaman böyle olmuştum bilmiyorum ama ilk defa çok korkmuştum. Felix bana ne yapıyorsun bilmiyorum ama... yapmaya devam et.
Yüzündeki terleri sildim. Ne görüyor bilmiyorum ama onu uyandırmamak için zor tutuyordum kendimi.
Çok geçmeden felix uyandı ama normal Bi şekilde değil korkmuş ve kafası karışıktı. Bu 1,2 hafta içinde çok şey yaşamıştı.
Onu nasıl teselli edeceğimi veya mutlu edeceğimi bilmiyordum. İçimden geleni yapmak istedim.
Bişi demedim sadece ona sarılmak istedim. Burnumu boynuna götürdüm ve kokladım. Papatya kokuyordu. Nereden bilirdim ki bir süre sonra bu kokuya bağımlı olacağımı?
Sarılmama karşılık verince gülümsedim.
Felix sonunda bana güveniyordu. Bu büyük bir adım. Ama sorun şu ki neden bunu yapmamam gerektiğini hissediyordum?
Felixi kucağıma alıp banyoya ilerledim. Yıkanması onu rahatlatırdı. Ne yapacağımı anlamıştı ve yüzü kızarmadan başlamıştı.
-iç çamaşırınla kalabilirsin
Dediğimi yapmış ve onun için hazırladığım suya girmişti. O ilgi istiyordu. Ve tabikii ona istediği ilgiyi verecektim.
Yumuşak sarı saçlarını elimdeki şampuanla köpürtmeye başladım.
O...çok eşsizdi. Ama planımı unutmamalıyım.
Saçlarını ve vücudunu köpükledikten sonra eline küçük bir öpücük koydum ve onu küvetten çıkartıp bornozu giydirdim.
Dolaptan birkaç üst alıp yanına geldim. Onu banyoda tek bırakıp üstünü giymesini bekledim.
~~~~~~~~~~
Giyinip geldiğinde bana kocaman bir gülümseme hediye etmişti. Yatağa geçti.
Bende onun alnından öpüp kapıdan çıkacaktım ama..-gitmesen ve benimle yatsan çok mu birşey istemiş olurum?
gülümseyip sormuştu. Neden bilmiyorum ama onun yanında yatmak istemiştim.
-hayır Lix yana kay bakalımm
Dediğimi yapmış ve yana kaymıştı. Belinden tutup kendime çektim. ona sarılmaya ve burnumu saçlarına daldırdım. İlk defa evimdeymişim gibi huzurlu bir uyku çektim. Ve bunun olmaması gerekliydı
Oha bence çok soft olmuş lan QQQEQRQRWWQ yorumları bekliyorumm ben bu bölümde feels geçirdim btw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Love - HyunLix -
Vampireİnsanlar okulunda okuyan birçok vampir vardı. Hyunjin felix'i çıkarları için kullanmak istiyordu. Çünkü kraliçe öldükten sonra başa geçecek olan oydu. Felix bunu bilmiyordu. Felix'in sade bir yaşantısı vardı. Bilmiyordu ki baş kraliçe onun annesiydi...