Г.т. Криси
Днес беше петък. Бях щастлива. Утре най-накрая сме събота. Станах отидох в банята изкъпах се и накрая изгреждах такаКосата си направих така
И слязох долу на закуска. Стейси беше облечена с черен клин и сива дълга тениска.
Часа беше 7 точно. Имахме много време,но тръгнахме. По пътя се смехме и слушахме музика. Бяхме в училището в седем и половина. Намерихме Роуз и Лиса.
Р: Добро утро,момичетата! Какво е станало та сте толкова усмихнати?
Л: Да,какво е станало?
К: Първо нашите ги няма за 2 месеца и ще можете да дойдете да спи при нас докато се върнат.
С: И второ днес е петък,което значи че утре събота. Ии...можем да идем в някой бар!
Л: Леле, това е страхотно.
Р: Да! Е нека влизаме в стаята.
Тръгнахме към стаята. Нямаше почти никой. Седнахме си на обичайните места...да аз седнах до Jungkook, който все още го нямаше. Стейси седеше до Yoongi. Роуз до Jimin,а Лиса до Taehyung.
Часа започна и 2 минути след това влязоха и четворката приятели. Загледах се в Jungkook. Обичайни черни дрехи,разрошена черна коса и очи черни като бездни...най-спокойно можеш да се загубиш в тях. Бих казала,че беше завладяващо. Човек можеше да потъне в тях.
Прекъснах мислите си когато разбрах че ме гледа. Обърнах погледа си сякаш не беше станало нищо. Дори и да не го гледах усещах,че се усмихваше. Но защо? И на какво? Имаше толкова много въпроси в главата ми,но...без отговор.
Jungkook се настани да мен на чина. Опитвах се да слушам госпожата,която си преподаваше урока,но беше безуспешно. Имах чувството,че ме гледаше с черните си бездни.
Часа най-накрая свърши. С момичетата се събрахме. Те се говореха, а аз не ги слушах. Бях замислена. Този негов поглед....мислите ми бяха прекъснати.
Р: Ехо Крисии?? Тук ли си?
К: А..аз какво?
Л: За какво толкова мислеше Крис. Какво е станало.
К:Аз..нищо. Такова да . Отивам до тоалетната.
Г.т.Стейси
С: Какво й става? Никога не се е държала така.Л: Не че нещо но май харесва брат ми.
Р: Но как? И защо така мислиш?
Л: Когато влезе в стаята тя не спря да го гледа докато той не я погледна.
С: Възможно е! Но ме е страх. Лис кълна се,че ако й направи нещо ще го убия с голи ръце.
Л: Няма да му позволя Стейс.
Р: Нека изчакаме тоде час и да си тръгнем. Ще я попитаме.
С: Добре. Идва. Да я изчакаме и да влизаме.
Г.т.Криси
Стоях в тоалетната без да правя нищо. Просто размишлявах. Как може едни очи да направят това нещо? Стоях и мислех докато той не влезе.Jk: Здравей,принцесо.
К: К..какво искаш от мен?
Jk: Много просто принцесо. Искам теб!
К: А..аз трябва да вървя.
Jk: Стига Криси. Видях как ме гледаше в стаята. Просто ми се отдай сега. И ще бъда добър. Но ако искаш може да стане и по трудния начин.
Не можах да кажа нищо. Той ме притисна в стената искайки да ме целуне. Изритах го там и той се свлече на земята със заформени сълзи в очите.
Jk:Сега се измъкна,но следващия път ще си го получиш.
Каза той,а аз тръгнах да тичам. Намерих приятелките си. Отидох при тях. Никой не каза нищо. Влязохме в стаята и чакахме да започне началото но втория час.
Words-564
YOU ARE READING
Mafia bts💋🤤🔞
RandomМомиче изгубило всичко. Момче имащо всичко,което получи. Дали ще има нещо между тези две напълно различни души.....можем да разберем ако четете тази книга. ⚠️ВНИМАНИЕ⚠️ Книгата включва: -Вулгарен език -18+ сцени - убийства И още много, за които н...