Büyük Yıkım

136 8 54
                                    

Efil son zamanlarda olduğu gibi yine mutsuz bir güne gözlerini açmıştı. Oysaki varlığından dahi haberleri olmayan kardeşi ortaya çıkana kadar ne kadar mutluydu evet Zerya gelene kadar çok mutluydu fakat Zerya'nın gelişi birçok şeyi değiştirmişti Efil'i insanlardan uzaklaştırıp yanlızlaltırmıştı.

Zerya 1.5 sene önce efilin hayatına çat kapı girmişti hiç beklenmeyen bir anda. Zerya yıllarca ailesinden uzakta yaşamıştı söylediklerine göre Zerya'nın güvenliği içinmiş bunun sebebi her ne kadar inanmasam da  yüzlerine karşı inanmış gibi yaptım ama iç güdülerim bunun doğru olmadığını söylüyordu bana. Zerya'nın aslında kim olduğunu bir gün babamla Zerya konuşurken duymuştum zaten ama hamle yapmak için doğru zamanı beklemeyi tercih etmenin en doğrusu olduğuna karar verdim. Ve bekledim Zerya'nın tüm yaptıklarına rağmen bekledim, her geçen gün beni biraz daha tüketmesine  rağmen bekledim, her geçen gün sevdiklerimi biraz daha benden almasına rağmen bekledim büyük bir sabırla bekledim. Çünkü sonunda kazananın ben olacağımı biliyorum her ne kadar zor olsada bununla başede bilmişdim.

Zerya'nın geldiği günden ;

Her zaman ki gibi güne çok enerjik başlamıştım. Sıcak yatağımdan kalkıp ılık bir duş aldım. Daha sonra giyeceklerimi seçtim. Mavi Bi krop ve mavi bir şort giydim. Saçlarımıda kurutup açık bıraktım.

Efil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Efil

Aşağıya indiğimde herkes salondaydı "Günaydın" dedim. Koro halinde onlarda karşılık vermişti. İçimde anlandıramadığım bir sevinç vardı enerji vardı. ~O gün son olduğunu bilemediğim duygudı tabi bunlar~. Babamın yanına gittim sarılıp öptüm sonra biraz bulaştım bizim pedere işte salonda ki herkes bizim bu halimize gülüyordu ben yine babamın arkasına geçmiş o ne yapıyorsa aynısını yapıp onu taklit ediyordum.

Fatma abla kahvaltının hazır olduğunu haber vermek üzere gelmişti. Bizde çok geçmeden kahvaltıya geçtik.

Haziran ayıydı kardeşlerimin karne almasına az kalmıştı bende biraz bizim veletlere bulaşayım dedim. ~of Efil sende bugün her önüne gelene bulaşıyorsun. ~ İç sestende azarımızı yendikten sonra devam edebilirdik. Emire döndüm. Ve "Emir ablacım bu sene ne getiriyorsun?" diye sordum tabi Emir bey kızların peşinden koşmaktan derslere vakit ayıramamıştı doldurmuştu karnesine 0 ları 1 leri tabi bundan babamın haberi yoktu. Tam bir şey söylemek için ağzımı açtığım sırada kapı çaldı. Fatma abla kapıyı açmıştı. Çok geçmeden içeri uzun boylu, zayıf, sarı saçlı, mavi gözlü bakımlı bir kadın girdi. ~ Zerya Yıldız ~

 ~ Zerya Yıldız ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
~Eftalya ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin