1.0 - Korku

55 5 0
                                    

"Yeter, kapat konuyu."

"Size kendinizi sevmeyi öğreteceğim."

•••••

"Sevmek mi? Kendimden nefret ediyorum ben."

Baekhyun, Chanyeola bir adım daha attı. Gözlerinin içine baktı. "İğrenç biriyim çünkü."

"Baek-"

"Benden vazgeç, Chanyeol. Canın yanar. Dayanamazsın, kalbindeki ağrıdan ölürsün çünkü sen bir insansın."

"Sende insansın, Baekhyun. Ayrıca, şuana dek el bebek gül bebek büyümedim bende. Canım yanacaksa sen yak, ben seni seviyorum. Bana acı vermeni bile sevebilirim, çünkü senin her şeyini seviyorum. Sadece vücudunu değil; içindeki o koca yürekli duygusal adamı seviyorum, dudaklarını, gözlerini, burnunu, ses tonunu, güçlü duruşunu... Sayamayacağım çok özelliğin var, Baekhyun."

"Bunları diyen ikinci kişisin, Chanyeol..."

'Yoon Jihoon! Hayır! Hayır! Hayır! Lütfen ölme! SAKIN ÖLME! Lütfen... Gözlerini aç, sevgilim. Beni bırakma...'

'Baekhyun... Mutlu ol, tamam mı?'

"Sonunun sonum olmasından korkuyorum, sana aşık olmak istemiyorum..."

"Yemin ederim, Baekhyun. Sen ölmeden ölmeyeceğim. Hayatta kalmaya çalışacağım."

Chanyeol, dudaklarını Baekhyununkilerle buluşturduğunda Baekhyunun kalbindeki solan çicekler tekrar açmıştı sanki.


💐🌸🌺🌹

eeee artık bir şey olSun daa aaaa NEYSE YARIN YİNE FİNALLERE ÇALIŞMAYA GİDİYORUM MUTSUZLUW

neyssss iyi gecelerrr!!!!!!

Fall in Love with Mafia Boss | chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin