Hello! <3
Když jsme dojedl rizoto jsem se připravil do školy. Slyšel jsem dveře, což znamenalo že táta je konečně doma. Rozhodl že mu dojdu říct aspoň ahoj, když už je konečně tady.
Vyšel jsem ze svého pokoje a došel za tátou.
G: ahoj tati! Jak bylo v práci?
T: ale jo ušlo to, až na jeden pár. Koupily si snad deset lahví naší speciální edice vodky. Ty lidi jsou šílení.
G: to se dá vůbec vypít? Nemá jedna ta láhev 56%?
T: jo má. Fakt šílenci, vsadím se že tyhle mají i děti. No jinak jak se máš ty?
G: Ale jo, mám se fajn. Dokonce jsem si našel kamarády.
T: to je super, omluv mě mám hovor do práce.
G: jasněOdešel jsem z tátova pokoje a šel jsem k sobě. Vzal jsem si sluchátka a pustil si písničky.
Nachystal jsem se na spaní ale spát jsme ještě rozhodně nešel. Místo spánku jsem otevřel TikTok a začal jsem projíždět každou hovadinu. Bylo kolem půl jedný když jsem se rozhodl jít spát. Dneska trochu dřív zasmál jsme se pro sebe a zapojil si mobil na nabíječku.
Ráno jsem se probudil za zvuku budíku. Hned jsem ho vypnul a pokusil jsem se vylézt z postele. Rychle jsme se obléknul a vzal si svačinu, kterou jsem rychle nacpal do batohu. Vyšel jsme z bytu ale tentokrát jsem nikde Dreama neviděl. Skoro každý ráno spolu chodíme do školy, ale on tady není. Ještě chvilku jsem čekal ale pak jsem šel do školy.
Když jsem přišel vzal jsem si sloh a šel do třídy, kde ho normálně máme. Došel jsem na své zadní místo a pozdravil Karla vedle kterého, bohužel, nebyl Nick.
G: Nevíš kde je Dream? Nebo Nick?
K: Jo Nick má něco akutního ale o Dreamovi nic nevim.
G: aha..
K: Nechceš si sednout ke mně?
G: Vlastně proč neKarl je fakt super kamarád, jsem rád že se s ním bavím ale hlavně že tady mám konečně víc kamarádů. Zajímalo by mě co se stalo s Dreamem. Hodina začala a my si akorát četli debilní pravidla pravopisu. S Karlem jsme stejně většinu hodiny nedávali pozor protože jsme spolu kecali.
Konečně zvoní řekl jsme si a naštěstí jsme měli jako příští hodinu matiku takže taky s Karlem. Asi minutu po tom co zazvonilo se do třídy vřítil Nick...
Hello! <3
ČTEŠ
Jsem tu s tebou// Dnf ff <3
FanfictionČti a uvidíš, varování špatná čeština! Nějaké smut scény. Snad se ti to bude líbit