Çizimlerim daha iyi belli olsun diye fotoğraflarda efekt kullandım,umarım gözleriniz ölmez-
Dipper Pines:
Bu AU'da Dipper bir çiftçi ama aynı zamanda okula da gidiyor.Mabel'ın okula gitmesi yasak olduğu için ona da anlatıyor öğrendiklerini.Herkesin ona cadıların kötü olduğunu söylemesine rağmen o araştırmaya devam ediyor.Silahı bir bıçak.
Mabel Pines:
Zaten az olsa bile okuma yazma bildiği için cadı olarak görülüyor ama bunu sorun olarak bulmuyor,Mabel.Silahı bir şemsiye.
Stanley Pines:
Bu AU'da bir kahin.Kullandığı kehanet topunu her yerde taşıyor.Bazılarına göre o da bir cadı.Silahı bir kılıç ama fazla kullanmıyor.
Stanford Pines:
Şu AU'da bir cadı.30 yıl önce yakıldığı düşünülüyor ama hiçkimse bundan emin değil.Silahı büyü.
Soos Ramirez:
Stan'ın hizmetçisi.İşini yapmayı seviyor.Silahı yumrukları.
Wendy Courdroy:
Stan'in diğer hizmetçisi ve rahibe.Hizmetçi işine sadece iyi para geldiği için başladı ve aslında sevmiyor.Silahı balta.
Fiddleford H. McGucket:
Eski başrahip.Yavaş yavaş bilinmeyen bir nedenden dolayı mental sağlığını kaybettiği için işinden vazgeçti.Kendisini toparlamaya çalışıyor.Silahı yok,daha çok konuşma ile işini halletmeye çalışıyor.
Gideon C. Gleeful:
Gideon bu AU'da gizli bir cadı.Sadece basit birkaç büyü biliyor ama.Silahı büyü.
Pacifica E. Northwest:
Derebeyin kızı.Savaşmayı iyi biliyor ama herkes onu düşük görüyor.Silahı zincirli top.
Robbie Valentino:
Bu AU'da arkadaşları ile beraber kilisede çalışıyorlar.Silahı yok.O da Fidds gibi sayılır.
Grenda & Candy:
İkisi de çiftçi kızları.Grenda'nın silahı yumrukları,Candy'ninki ise bir orak.
Bill Cipher:
Bill bu AU'da bir çeşit lanet.Eğer her yere yayılırsa,dünyanın en iyi insan bile olsa,herkes birbirinden nefret edecek.Silahı elbette büyü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gravity Falls•1400's AU
Fanfiction"Atalarından biri cadıydı ve o yakıldı,Mason!Onun gibi olmak istiyor musun?"