"Όσα ποτέ δεν συνέβησαν αλλά ανέκαθεν υπήρχαν"
(Σαλούστιος: Περί Θεών και κόσμου)
1.1.4 Η γνωριμία
Η ζέστη εκείνη τη μέρα του καλοκαιριού ήταν αφόρητη. Ο Ελικώνας έδινε μεν άφθονη τη δροσιά του αλλά η γης έκαιγε. Ευτυχώς η σκιά που έδιναν τα δέντρα στο βουνό των Μουσών ήταν ένα πολύτιμο καταφύγιο για κάθε διαβάτη.
Η συνοδεία του βασιλιά Κάδμου επέστρεφε στη Θήβα. Με τον ήλιο να καίει στο καταμεσήμερο όλοι έδειχναν καταπονημένοι απ' το ταξίδι.
"Σταθείτε εδώ να ξαποστάσουμε, στη συστάδα με τα δέντρα!" Ακούστηκε η φωνή του βασιλιά Κάδμου. Η συνοδεία του σταμάτησε.
"Βάλτε τα άλογα λίγο στη σκιά!" φώναξε ξανά καθώς ξεπέζεψε. Οι άνθρωποί του, στρατιώτες και άλλοι ακόλουθοι ακολούθησαν τη συμβουλή του. Σε λίγο όλοι είχαν κάνει ένα κύκλο κάτω από τα μεγάλα σκιερά δέντρα. Είχαν δρόμο ακόμα πολύ ως τη Θήβα και η απόφασή τους ήταν απόλυτα σωστή.
Σε λίγο ακούστηκαν άλογα από μακριά και σκόνη λίγο πιο πέρα. Οι στρατιώτες σηκώθηκαν.
"Ποιός είναι;" ρώτησε ο Κάδμος.
"Μια συνοδεία από καβαλάρηδες άρχοντά μου"
Δεν πέρασε πολύ ώρα και η συνοδεία φάνηκε να έρχεται κατά το μέρος τους.
"Είναι και γυναίκες ανάμεσά τους" ακούστηκε η φωνή ενός από τους ανθρώπους του Κάδμου.
Εκείνος σηκώθηκε όρθιος. Το βλέμμα όλων έπεσε στην συνοδεία, που πλέον είχε ζυγώσει κοντά τους. Μια συνοδεία παράξενη, που δεν την είχαν ξαναδεί στην περιοχή.
Μπροστά τους ήταν τέσσερις αστραφτεροί πολεμιστές. Πίσω τους μια άμαξα που την έσερναν δύο κατάλευκα άλογα. Τα μάτια όλων και κύρια του Κάδμου έπεσαν πάνω στην νεαρή κοπέλα που καθόταν δίπλα στον ηνίοχο της άμαξας. Τα βλέμματα όλων γέμισαν θαυμασμό και του Κάδμου έμειναν να κοιτάζουν, σαν μαγεμένα, την όμορφη εκείνη νεαρή γυναίκα. Στο πρόσωπό της μπορούσε κανείς να δει τις ομορφιές της φύσης και της ψυχής να γίνονται ένα. Αλλά στο βλέμμα της έβλεπες και την αστραπή της απόφασης και της σιγουριάς.
Οι συνοδοί της φάνηκαν να ξέρουν τον Κάδμο και απέτεισαν τιμές.
"Τις τιμές και το σεβασμό μας στο βασιλιά της Θήβας" ακούστηκε από έναν καβαλάρη αρματωμένο που έδειχνε να είναι ο επικεφαλής.
YOU ARE READING
Τα δώρα της Αρμονίας
Historical FictionΑπό τα χέρια των Αθάνατων στα χέρια των Θνητών. Από τα χέρια των Θεών σε χέρια ανθρώπων. Δώρα για το γάμο μιας κόρης δύο Θεών με έναν θνητό της εποχής του γένους των Ηρώων των ανθρώπων. Ένα περιδέραιο και ένα πέπλο. Για το γάμο της Αρμονίας, κόρης τ...