Ahoj, tak je tu po dlouhé době další díl. Je to pokračování předchozího, protože se mi nezveřejnil celý.
Přesně v sedm se domem rozléhal zvonek. Máma došla otevřít a já pomalu sešla schody.
"Dobrý den." pozdravili se navzájem.
"Ahoj, můžeme jít?" řekla jsem a odstrčila mámu na stranu, aby nezacláněla mezi dveřmi.
"Můžeme." usmál se, nabídl mi rámě a mohli se jít. Před domem stála meluzína (limuzína :D). Otevřel mi dveře. Nastoupila jsem a on hned za mnou. Jeli jsme mě neznámo kam.
"Kam jedeme?" zeptala jsem se.
"Uvidíš." usmál se. Určitě nějakej FasFood. Zastavili jsme a vystoupili před nejluxusnější restaurací ve městě.
"Wow..." vydechla jsem.
"Jdeme? Nebo tu budeš jen stát a zírat?" zasmál se. Vzpamatovala jsem se a následovala ho dovnitř. Číšník nás zavedl k našemu stolu, který byl až vzadu. Na stole byly svíčky a všude hrála romantická hudba. Sedli jsme si a Louis objednal jídlo a pití. Strávili jsme tam asi dvě a půl hodiny. Dojedli jsme dopili, Louis zaplatil a odešli jsme.
"Tak kam teď? " zeptala jsem se.
"Můžeme jet třeba ke mě a udělat si kino zdarma." navrhl. Hmm... To by nebylo špatné.
"Hmm.... Proč ne." usmála jsem se. Nastoupili jsme do limuzíny a jeli k němu.
*********************************
Koukáme už na druhý film. První jsem vybírala já a druhy Louis. Já vybrala romantiku a on 'horor'. Typický kluk. On se směje mezitím, co se já krčím shoulená vedle něj.
"Pojď sem." řekl a přitáhl si mě k sobě. Položila jsem si hlavu na jeho rameno a nejspíš usnula.
Pohled Louise:
Koukali jsme na horor. Všiml jsem si, že se krčí vedle mě.
"Pojď se." řekl jsem a přitáhl si ji k sobě. Položila si hlavu na moje rameno a pomalu usínala. Film skončil a Bree spala. Opatrně jsem ji odnesl do svého pokoje a položil do postele. Sám jsem si lehl v obýváku na gauč.
Omlouvám se, že je to tak krátké, ale jsem ve škole a za 5 minut nám zvoní. Potěší nějaký koment, vote a hlavně přečtení. Nevím kdy bude další díl, ale o prázdinách budu přidávat častěji, tedy pokud nebudu někde pryč. Takže zatím pa.
ČTEŠ
Coach? Or Boyfriend? (FF with L. T.)
FanficOna - Dívka, která miluje fotbal víc než cokoliv jiného. On - Nový trenér týmu. Co se stane, po tom co si ona při zápase ublíží a skončí v nemocnici? Bude za ní denně chodit. Zamiluje se do ní, ale pro ni bude jen trenér fotbalu. Postupem času si z...