Prawdziwa miłość trwa wiecznie II

81 0 0
                                    


Minęło pół godziny od tego zdarzenia, a ja wciąż nie odezwałam się ani słowem, od kiedy wypowiedziałam jego imię pierwszy raz od takiego długiego czasu.

Ja, Wojtek i Net siedzieliśmy teraz przy jednym stole, gdy mój były chłopak na szybko tłumaczył całą sytuację mojemu narzeczonemu, a ja przez cały ten czas wpatrywałam się w niego, oceniając jak bardzo się zmienił, a jednak jest identyczny.

W końcu ogarnął trochę włosy, wciąż jednak ma dłuższe niż powinien mieć ale fryzura ta od razu przypadła mi do gustu. Okulary pasują do jego niebieskich oczu trzy razy bardziej niż wcześniej, a ja nie mogłam zrozumieć dlaczego tak myślę.

Nie mogłam się również powstrzymać nad spojrzeniem się na jego dłoń, w celu poszukiwania pierścionka zaręczynowego.

Westchnęłam z ulgą, gdy go nie znalazłam.

Poczułam się mniej winna gdy zrobił to samo minutę po mnie i obserwowałam jak jego twarz zmienia się z smutnej w bardziej smutną. Może zobaczenie czy mamy pierścionek zaręczynowy to tylko tak z ciekawości.

- Czemu nie przyjechałeś? - było to pierwsze pytanie, które mu zadałam od czterech lat, próbując dojść od razu do setna. Nie wiadomo czy jeszcze się w ogóle spotkamy.

- Mój tata wtedy zmarł - oznajmił, patrząc na mnie z uwagą, a ja zasłoniłam usta ręką, powstrzymując łzy - Lekarz po jego zgonie powiedział, że miał tętniaka aorty od dobrych dwóch lat, i nagle mu pękł. Nawet nie wiesz jak bardzo to było niespodziewane, gdy nagle stracił przytomność i nigdy jej nie odzyskał. Moja mama była tak załamana, że bez informowania nikogo sprzedała nasz dom i wyprowadziliśmy się do babci Adelajdy. - zakończył, a ja nie mogłam nawet wyrazić tego, jak bardzo byłam zaskoczona i zmartwiona.

- Wyrazy współczucia - Wojtek położył mu rękę na ramieniu - Tylko Nika opowiadała mi, że twój tata i Felixa pracowali razem i mieli przecież dobry kontakt, więc jak ta informacja do nikogo nie dotarła?

Szatyn spojrzał się na mnie z zaskoczeniem i ciekawością, zapewne przez to, że tak dużo mój chłopak wie o nim.

- Mój tata tydzień przed tym czuł się tragicznie, więc moja mama załatwiła mu urlop. Za

One Shots FNIN ♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz