Rusalka
Ştiu că trebuie să fiu furioasă - şi sunt- dar, la naiba, e greu să fii supărat când te topeşti sub carne şi muşchi. Greu de gândit.
S-ar putea să nu fiu în starea sufletească potrivită, dar dorinţa mea de a nu oferi acestui om satisfacţia de a mă rupe este instinctuală. Îmi strâng ochii şi încerc să mă gândesc la orice, în afară de ceea ce se întâmplă între picioarele mele, dar devine imposibil.
Eram complet imobilă, în timp ce îmi frământa sânii şi îmi muşca unul din sfârcuri cu limba. Respiraţia lui aproape că suna ca un mârâit. M-a coborât din nou pe pat, unde am aterizat pe mâini şi pe genunchi şi am încercat să mă ridic, dar el m-a împins înapoi în jos.
I-am auzit zgomotul centurii şi apoi fermoarul, iar braţele au tremurat sub mine şi nu am putut respira. Mi-a desfăcut genunchii mai larg, mi-a prins şoldurile şi m-a tras spre el, carnea tare a penisului său apăsând în mine.
Mi-am reţinut un geamăt şi îmi simţeam propria umezeală deja.
Pleoapele mi se deschid exact la timp să-l simt cum mi-a prins chiloţii şi a tras de ei, ţesătura întinzându-se şi apoi îi aruncă în direcţia comodei lui.
Zboară prin cameră şi aterizează pe o lampă. S-a apucat de el, m-a încoronat şi, înainte de a spune ceva, s-a împins în mine, îngropându-se adânc şi umplându-mă atât de bine că îmi tremurau genunchii.
Am scâncit, devenind rigidă pentru o clipă ca să mă adaptez. Nu a aşteptat totuşi. Locul pe care l-a lovit adânc înăuntru a trimis un val de plăcere în restul corpului meu, totul furnicând şi bâzâind.
Strângându-mi şoldurile acolo unde se întâlneau cu coapsele mele, el a început să pompeze, tare şi repede, iar eu mi-am prins mâinile de saltea pentru a mă menţine în genunchi.
Tot ce puteam face a fost să încerc să nu cad în timp ce el s-a împins în mine, umplându-mă cu dimensiunea şi căldura lui, ca apoi să se retragă pentru a o face din nou.
Doamne, se simţea atât de bine.
După o clipă, cămaşa lui a dispărut şi am vrut să mă întorc ca să îl simt. Să-i simt pieptul lângă al meu, dar cu cât lovea mai adânc, cu atât orgasmul meu creştea şi, câteva secunde mai târziu, stomacul a început să-mi tremure, focuri de artificii au început să scânteieze adânc în mine şi mi-am ţinut respiraţia, lăsând orgasmul să explodeze peste tot corpul meu.Am simţit pielea sânilor cum mi se strânge şi se întăreşte, dar mi-am înăbuşit ţipătul în saltea. Orgasmul este puternic, aspru şi nimic din ce am mai simţit înainte. Întregul corp îmi tremură, iar interiorul meu este o mizerie de furnicături şi tremurături.
Pierdută în ameţeală, l-am simţit strângându-mă de păr şi trăgându-mi capul în sus, forţându-mi spatele să se arcuiască şi mai mult şi fundul mai aproape de el.
S-a mişcat puternic, devenind încordat pe măsură ce se mişca. Mă aştept ca Alecskander să termine, dar continuă şi continuă, ca o maşină fără buton de oprire. Corpul meu alunecă peste saltea şi tablia se loveşte de perete la fiecare dintre mişcările lui. Degetele lui se înfig în pielea mea şi îmi ciupesc sfârcurile.
Mă răsucesc din strânsoarea lui şi mă uit înapoi la el. Închid ochii şi următoarea mea respiraţie se bâlbâie.
La naiba. Arată ca un rege. Fiecare muşchi se contractă în timp ce mi-o trage. Aproape am oftat de mulţumire că o făcea din spate.
Poate că ştie că femeile nu ar supravieţui privindu-l cum le-o trage, iar dacă ar face-o, nu există nicio îndoială că nu şi-ar dori să fie regulate din nou.
CITEȘTI
Sălbaticul Royal
RomanceCând Departamentul pentru Imigrări mă abordează cu oferta, am două variante. Merg la închisoare pentru imigrare ilegală sau aleg o noapte cu un afacerist necunoscut. Aleg un acoperiş deasupra capului. Ce poate fi aşa greu la actorie, nu? Greşit. În...