~37~

12 5 0
                                    

Tüm ekip toplanmış düğün için alışveriş yapıyorduk bizden başka kimse olmayacaktı ama küçük bir parti yapacaktık. İlk önce gelinlik ve damatlık bakma kararı aldık. Birkaç yer gezdikten sonra eren de ben de kıyafetlerimize karar vermiştik.

Hemen sonra abimlerde kendilerine birşeyler baktılar eve de birkaç alışveriş yaptıktan sonra yeşim yüzüne oturup burger yedik birde ona paramız gitti yav

Ellerimizde poşetler hepimiz yorgunken oğuz abim ve eren tüm eşyaları arabaya yerleştirdi hemen arabaya geçtik önde abim ve oğuz abim arkada yeşim,ben ve eren vardır.

"Kafeyi açmıyorsunuz artık o kadar sık" dedi oğuz abim.

"Herşey üst üste geldi açamadık ki bi" dedim.

"Harbiden bende özledim" dedi eren.

"Bende özledim" dedi çınar.

"O zaman gidelim" dedi oğuz abim.

"Cafeye? Şimdi mi?" dedim.

"Evet hadi kendinize gelin bu minik ikilimiz için gidip bi pasta yapalım dimi?" dedi abim oğuz.

Açıkçası heyecanlanmıştım daha önce abim ve erenle mutfağa çok girmiştim ama oğuz abim ile hiç girmemiştim. Ama ilk kafeye geldiği günü dün gibi hatırlıyordum.

"Ayyy harika olur bol bol fotoğrafta çekeriz yeğenlerim annesini ve babasını görmeli" dedi yeşim.

"Minik ikili ne ya?" dedi eren

"Miniciksiniz daha siz" dedi oğuz abim.

"Bize minicik diyene bak ben evleniyorum abim evlendi sen evde kaldın alooo, minik olan sensin" dedim oğuz abime.

"Konuş be kızım" dedi yeşim.

"Hadi geldik inin" dedi oğuz abim hemen hepimiz inip cafenin önüne doluştuk.

Anahtarı çıkarıp tam takacağım sırada vazgeçtim ve oğuz abime uzattım. "Hadi abi aç" dedim.

"Sen niye açmıyorsun?" dedi.

"Buraya tek gelmiştin ama şimdi farklı, ailenle birlikte gireceksin hem burası artık seninde kafen alış artık üşenince gelir sen acarsın ha" dedim.

Burukca gülümsedi ve anahtarı alıp "açıyorum o zaman" dedi. "Sanki top kapısı bu ya normal kafe hadi abi aç artık" dedi eren.

Erenenin karnına kolumu dürttüm. "Sus" dedim.

İçeri girdiğimizde etraf biraz tozlanmıştı. Ama herşey yerindeydi. Oğuz abim yavaşça içerde yürümeye başladı ve ilk geldiği zaman oturduğu masaya giderek masanın önünde durdu. Arkasından gidip belinden sarıldım ve " abimi ilk burda tanıdım" dedim.

Bana döndü sıkıca sarıldı "böyle olmasını istemezdim elis özür dilerim" dedi.

"Abi saçmalama niye özür diliyorsun? Botle olması gerekiyormuş hem bak şu an beraberiz asıl bunu düşünmeliyiz dimi eskiye takılıp kalma lütfen" dedim.

"Bak sen bizim minik civcive büyümüşte abisine destek oluyor" dedi çınar abim.

"Bulmuşum kardeşimi bırakmıyorum bundan sonra" diyip sarıldı oğuz abim.

"Abi sende gel" diyip çınar abime de sarıldım üçümüz sarılırken yeşimin sesi geldi.

"Ayy ne kadar tatlı bir kardeş ilişkiniz oldu be sizin yerim sizi durun çekeyim sizi" diyip telefonunu çıkardı.

Yeşim her yerde bizi çekmek zorunda mısın acaba?

"Bu kadar duygusallık yeter bakayım hadi önlüklerinizi giyin mutfağa" dedim.

Çikolatalı Çilek | Instagram Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin