Білий Bugatti досить швидко їхав дорогою, об'їжджаючи решту машин. Молодий хлопець сильно стискав кермо в руках, уважно стежачи за дорогою. Вітер із відкритого вікна трохи розвівав волосся, а темні окуляри приховували очі від яскравого сонця.
У голові Техьона була лише одна ціль – бібліотека. Його серце тяглося саме туди. Саме туди він і їхав.
Після розмови із психотерапевтом Техьон багато для себе зрозумів. Найчастіше краще прислухатися до свого розуму і лише в окремих випадках треба було приділяти увагу серцю.
У Техьона був той випадок, коли треба було прислухатися саме до серця, інакше він міг втратити дорогу йому людину, але йому не варто було забувати про розум. А зараз і розум, і серце в один голос говорили про те, що йому потрібно терміново до Бомгю.
Йому справді треба було поговорити з Бомгю і насамперед вибачитися. Тому що почуття провини поступово з'їдало хлопця зсередини. До того ж щоразу згадувати сльози на очах у Бомгю було дуже боляче. Особливо від усвідомлення того, що у цих сльозах винен він.
Чим ближче його машина під'їжджала до бібліотеки, тим дужче билося серце юнака. Хлопець нервово тарабанив пальцями по керму, зітхав, часто, коли доводилося зупинятися на світлофорах, і кусав губи, сильно нервуючи.
Нарешті на обрії з'явилася знайома табличка і Техьон глибоко зітхнув. Автомобіль був припаркований біля входу і Те нарешті вийшов із машини. Востаннє прокрутивши в голові заплановані слова, він зробив крок до входу.
Перше, що він зробив, увійшовши в будівлю — це почав поглядом шукати Бомгю. За стійкою сиділа знайома Кану дівчина, яка посміхнулася йому та запропонувала допомогти з вибором книги. Але той ввічливо відмовився, рушивши всередину зали.
І ось нарешті він знайшов того, кого шукав. Щойно очі знайшли те найкрасивіше обличчя, серце забилося частіше. Бомгю стояв між стелажами і розставляв нові книжки за алфавітом, не помічаючи нічого навколо.
Його обличчя було не сумним і не радісним, а якимось відстороненим. Хоча ні, скоріше, зосередженим. Зосереджений на своїй роботі. Аби ніщо не відволікало його.
Техьон кілька хвилин дивився на нього. Такий красивий… Це довге темне волосся, ці жадані губи, ці темні глибокі очі. Чому він усвідомив усі свої почуття до нього лише зараз?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сьогодні ти - мій червоний сигнал
FanficУ Бомгю поганий характер, але й Техьон теж був упереджений. Або історія про те, як вони не злюбили один одного через помилку.