- Ну, що за безвідповідальна дитина! - кричала мати на і так наляканого до жаху Бомгю. - Як ти міг її втратити?! І як узагалі її могли забрати?! Набрався боргів, підставив сестру! І поліцію не викличеш! Який ти брат після цього?!
Кожне слово гострим кинджалом поранило його серце. Сльози текли потоком, а сам хлопець гарячково намагався придумати вихід із ситуації. Він навіть не звернув уваги на ляпаса, якого отримав від батька. Його сестру викрали. Чорт забирай... Його улюблене ясне сонечко забрали ці виродки. Через якийсь борг. Але це він винен і тільки він... Його чортовий борг, який він все ніяк не міг виплатити... Він може її занапастити...
Йому терміново треба було знайти гроші. Будь-якою ціною. Аби врятувати Йонхі. Єдину дорогу йому людину у цій сім'ї. Не дослухавши тираду матері, Бомгю вибіг з помешкання, все ще думаючи над тим, де йому взяти таку величезну суму. Вітер ударив у обличчя, але хлопцеві було байдуже. Зараз не до цього.
Думки роїлися, як мурахи, але жодна не затримувалася в голові. У нього було не так багато знайомих, у кого він міг попросити грошей, але навіть якби вони всі погодилися, навряд чи вдасться зібрати таку велику суму. Але спробувати варто. Адже іншого виходу нема.
Ноги привели його до місця роботи і хлопець, не роздумуючи, зайшов до бібліотеки, де вже працювали їхні нічні напарники. Він витер сльози і глибоко зітхнув. Кілька секунд він приходив до тями, а потім побіг до кабінету директора. Потрібно було починати із того, хто платить йому зарплатню.
- Пане Кім, вітаю. Вибачте, що відволікаю... - ніяково відповів Гю. - Можна?
- Бомгю? Все гаразд. Проходь. Щось трапилося? - поцікавився директор.
- Я... Це прохання буде дивним. З огляду на те, що сьогодні я отримав зарплатню, але... - Чхве шумно видихнув. - Пане Кім, ви не могли б позичити мені грошей? Ви можете зняти з моєї зарплати.
Чоловік здивовано підняв брови. Хлопець стиснув губи. Серце нервово калатало, а перед очима стояла маленька Йонхі.
- Я б міг, але... Зважаючи на те, яка сума і для чого. - невпевнено відповів чоловік.
- Я... Гаразд, я вам розповім. - кивнув Бомгю і почав свою розповідь.
Він говорив дуже чесно. Розповів усе. І про сім'ю, і про сестру, і про борг, і про викрадення, і про суму, яку він винен. Після закінчення історії, директор все ж похитав головою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сьогодні ти - мій червоний сигнал
Fiksi PenggemarУ Бомгю поганий характер, але й Техьон теж був упереджений. Або історія про те, як вони не злюбили один одного через помилку.