Кай люб'язно надав Бомгю свою ванну кімнату і той, скромно подякувавши, вирушив туди, щоб трохи зігрітися у теплій воді. Техьон тим часом рився у його телефоні, на що отримав дозвіл ще в машині. Хюка тим часом поглянув на друга, який не звертав уваги на його погляд.
— Хьон... - обережно обізвався Хюнін Кай, коли вони залишилися вдвох. - Це... Той самий Бомгю? Той, про якого ти розповідав?
— Так. Це він. І йому потрібна допомога. - відповів Техон. - Його сестру викрали. Мутна організація, якщо їх можна так назвати, у якої Бомгю позичив грошей, у такий спосіб намагаються вибити його борг. Прикрити б їх гадів.
— Ти думаєш, чи ми зможемо це зробити? - Невпевнено запитав Кай. - До цього їх ніхто не прикрив, а ми прикриємо?
— Куди ж ми дінемось? Просто раніше ніхто не намагався. А ми спробуємо. - сказав Кан і протягнув другу телефон Гю. – Ось номер, який треба відстежити. З нього дзвонили Бомгю. Зможеш зробити?
Хюка одразу взяв гаджет і сів за стіл, запустивши на своєму комп'ютері програму. На його обличчі одразу ж з'явився серйозний вираз і він швидко заглибився у справу. Хлопець швидко щось набрав на клавіатурі та на екрані висвітилося завантаження. Хюнін потер долоні.
— Що ж... Давай спробуємо. - хмикнув він і почав працювати. - Сподіваюся, це все не дарма.
Його швидкі пальці набирали якийсь невідомий код, а сам Кай іноді поглядав на екран телефону Бомгю, звіряючись із номером. Хлопець швидко поринув у роботу, а Техьон тим часом вирушив на кухню і почав робити чай, паралельно телефонуючи своєму знайомому.
— Алло? Хьон, вибач що так пізно. У мене до тебе справа є... Так, це важливо зараз.
Поки процес розробки плану йшов повним ходом, Бомгю повільно вийшов із ванної кімнати. Весь цей час він ніби був у якійсь прострації. Про викрадення сестри він пам'ятав на далекій вершині свідомості. Мабуть, стрес і моральна втома сильно вплинула на нього. У той же час він почував себе страшенно ніяково через те, що вплутав Техьона і його друга у свої проблеми.
Почувши голос Кана, який знову з кимось розмовляв телефоном, хлопець обережно увійшов на кухню саме тоді, коли той завершив дзвінок. Те повернувся з чашкою чаю в руках і побачив Гю, який виглядав таким стомленим, що було боляче дивитися. Хлопець тут же підійшов до Чхве, обійнявши його за плечі і підвівши до столу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сьогодні ти - мій червоний сигнал
Fiksi PenggemarУ Бомгю поганий характер, але й Техьон теж був упереджений. Або історія про те, як вони не злюбили один одного через помилку.