"Buse hadi kızım geç kalıyoruz"
"Tamam anne geliyorum hemen"dedim ve merdivenlerden aşağı doğru koşmaya başladım.Ben size kendimi tanıtayım...Ben Buse 15 yaşındayım, sarı saçlarım,mavi gözlerim var İstanbulda yasiyorum daha doğrusu yaşıyordum.Simdi babamın isi yüzünden ankaraya taşınmak zorundayız oysaki burayı çok seviyordum.Ben pek arkadaşlık kurabilecek bir tip değilim bu utangaçlığımdan kaynaklanıyor.Ama burada çok güzel arkadaşlar edinmistim.Örnek Su en yakın arkadaşım taşınacağımızı duyunca çok üzülmüstü.Aslında bende çok üzüldüm buradaki arkadaşlarımdan ayrılmayı hic istemiyorum."Buse neredesin hadi ama baban bizi bekliyor"
"Tamam anneeee"diye bağırarak merdivenlerden indim ve annemin yanına gittim tabi hemen söylemeye başladı.Kac satttir ne yapıyorsun,ben sana kaç saat önce hazirlan demistim vb tipik anne lafları.Beni annemden kurtaran bir ses"Hadi bayanlar arabaya binin de gidelim"dedi babam bindik ve yola çıktık.Annem sabah beni erkenden uyandırdığı icin yol boyunca uyudum.
"Buse hadi kalk kızım yeni evimize geldik kalk da bir bak beğenecek misin?"Annemin sesiyle gözlerimi araladım ve kalkıp etrafıma bakınmaya başladım.Bu ev gerçekten muhteşemdi.Tam da hayallerimdeki eve benziyordu.
Hemen annemden odamın yerini öğrendim ve koşarak odama çıktım.Odanın kapısını açar açmaz ağzım o seklini aldi.Vay canına burasi benim odam mi simdi...Inanamiyorummm kendime ait bir banyom bile varr.Aynanın karşısında dan etmeye başladım.Dışarıdan biri gülmeye başlayınca bir hışımla arkamı döndüm ve ne goreyim çok yakışıklı bir çocuk gülerek beni izliyor.Rezil oldum...
"Sen beni mi izliyorsun"dedim çocuğa ama hala gülmeye devam ediyordu bir ara gulmeyi kesti ve bana cevap verdi
"Evet ve gerçekten iyi dans ediyorsun"dedi ve tekrar gülmeye başladı.
"Haha cok komik "dedim ve tekrar gülmeye başladı.
Bu ne değişik bir tip ya sinir sinir.Ben ona sinirli sinirli bakmaya başladığım zaman sonunda gülmeyi bırakmış ama hala beni izliyordu sonra hemen cami ve perdeyi kapattım yatağıma uzandım.
Yarın yeni bir okula başlayacaktım.Yeni aşklar.Yeni ayrılıklar. Ahhhh ne diyorum ben Anakaranın havası çarptı bana herhalde.Ben kendi kendime düşünürken annem aşağıdan bağırmaya başladı
"Buse hadi kızım üstünü giy de gel karşı komşumuz bizi akşam yemeğine davet etti"ilk günden evden çıkmak istediğime emin degilim ama acıktığım icin birsey demedim.Ardından
"Tamam anne hazırlanıyorum"dedikten sonra hemen banyoya gidip bir duş aldım ama sadece saçımı yıkamakla yetindim daha fazla kalırsam annemin çenesinden kurtulamam diye düşündüm ve banyodan çıktım.Hemen saçlarımı kurutup taradım.
Yaz olduğu için altıma kot bor şort üstüme de bol sir Superman tisort giydim makyaj yapmayı sevmedigim için birsey sürmedim ve aşağı inip annemlerin yanına oturdum biraz oturduktan sonra evden çıktık ve komşumuzun zilini çaldık
Kapıyı genç bir kadın açtı çok sevecen bir şekilde hoşgeldiniz dedikten sonra bizi içeriye davet etti.Koltuklardan birine oturduktan sonra kadın yani melek teyze Doruk diye bağırdı ardından içeri biri girince kafamı içeri giren kişiye çevirdim ve olamazz bu sabah beni izleyen çocuktu.
Beni görünce sırıtmaya başladı.Demek ismi Dorukmuş yakından da baya yakışıklıymış diyen iç sesimi susturup yerime sindim.Melek teyze
"Doruk oğlum bak bu Buse karşı komşumuzun kızı seninle aynı okulda okumaya baslicak"Neeeeee aynı okul muu yok artık ya..
"Aaa cok sevindim merhaba Buse" dedi ve elini uzatti bende ayip olmasın diye elini sıktım ama bir zaman boyunca elimi bırakmayınca elimi çektim ve gözlerimi devirdim ve hic de samimi olmayan bir gülümseme yolladım
Doruk ise pis pis sırıtıyordu.Ardından yemek masasına geçtik Doruk benim karşıma geçti ve yemek yemeye başladık çok acıkmıştım ama karşımda bir meteor otururken yemek yiyemezdim sadece birkac sey yemekle yetindim.
Annemler zaten Melek teyze ve eşiyle beraber sohbete dalmış konuşuyorlardı.Yemeğimizi yedikten sonra Melek teyze kahve yaptı ve içtik ve bu sırada da Doruk gözünü benden ayırmıyordu.
Ona baktığımda pişman olup hemen geri önüme döndüm ve sırıttığını görebiliyordum.Böylelikle zaman geçti ve biz eve gitmek icin vedalaştık tam evden çıkarken
"Tanıştığıma çok memnun oldum Buse"dedi Doruk ve bende ona gülümseye çalıştım ardından annem beni dürtünce
"Bende"dedim "Bende çok memnun oldum"Hemen eve gittim ve yatağıma uzanıp bugün olanları düşünmeye başladım bir taş çocuk ile yemek yedim ve bana bakıyordu durmadan sonra çok memnun oldum demesii.Sonra bu konuyu bir rafa kaldırıp yarın ne yapacağım onun düşünmeye başladım yeni okul yeni arkadaşlar ahh yine başladım ya bunları düşünürken yavaş yavaş gözlerimi kapadım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Merhaba bu benim ilk kitabım inşallah begenirsiniz yorum bırakırsanız sevinirim öpüldünüzz :*