Araba yolculugundan bıkmış bir sekildeydim. Bol t-shrtim ustume yapismis. Klimayi aldirmadan cami actim.
Bodrum tabelasini gordugum anda ayaklandim. Annem ve Kardesim klasik bir sekilde ellerinde telefonla oturuyolardi. Benim telefonumun sarji bitmek uzereydi, bitmeden durum paylastim "Sonunda Bodrum" normalde her soluk aldigim yerde gittigim yerlede durum paylasan biri degilim. Ama arkadaslarim istiyordu. Cok sacma ama yapmak zorundaydim. Aslinda en nefret ettigim sey olsugunu herkes biliyor. Ama dogruluk cesaretlik oynarken Yaptirdilar yazk bana .ss
Uyuya kalmistim. Annemin bagirmasiyla irkildim. "Selin nerdesin ?!" Yuzumu eksiterek "Geliyorum Anneeeee!" Of usengecligim uzerimde. Aslinda bi deniz kokusu alsam hemen kendime gelirdim. Ama once bavullar...
Odama ciktim. Gecen sene geldigimizde odami degistirme karari almistim. Annemin ve babamin odasini almistim. Odanin o essiz goruntusu beni benden aliyor, pencerden deniz, kum goruntusu cok guzeldi zaten sirf onun icin gecmistim.
Biraz deniz kokusu almam gerkiyordu. "Anne ben disari cikiyorum" diyip disari ciktim. Burda aslinda cok sıkılıyordum. Cunku nerdeyse hic arkadasim yoktu, hersene degisen komsular, bazen gelip bazen gelmeyen arkadaslar. Ama en azindan Ecem vardi. Acaba su an nerde ?
Telefonumun sarji bitmeden Ecemi aradim. Ama herkzamanki gibi acmadi tabikide.
Yine tek basimda sahilde yurumeye basladim. Ve bi cocuk gordum abi nasil biri bu ya tamama "Haram" bi cocuk. Yani abi cok tas.. Omg !? Oha bana dogru geliyor. Yuzune carpan işıkla gozlerini kisarak. "Hey!!" Bana demisti galiba.
"Evet ?"
"Buralardami oturuyosun ?" Saskinlikla "Evet " Guzel bir gulus atip "Aaa bende burda oturuyorum bak surda" Eliyle isaret ederek gosterdi. Oha lan bizim evin yani olamaz guzel bir gulus atarak ve cok da abartmadan "Aa bizim evin yani" Saskinlikla "Oha cok sevindim bende hic bir arkadas bulamiyorum" Normal bir sekilde "Hm... Gzl"
"Sen hep bole sakinmisin acaba ?!"
"Hayie sadece tanismadigim kisilere bole davraniyorum. Yoksa beni tanisan cok acayip seyler olurdu""Tanisalim o zmn Ben Ege Senin ismin ne?
Sasirmitim aslinda bole biriyle konusmak aman hemen cevap veriyim bari .s"Be-nn-nde Selin" Galiba kizarmistim..
"Memnun oldum Denize girelimmi ?"
"Tabii" Tam ustumu cikaricakken altimda bikini olmadigini fark ettim"
"Ee noldu neden cikarmiyosun ustunu?"
"Galiba bikinimi giymeyi unuttum baska bir gun yapsak nasil olur ?"
"Tabii"Ve Ecemden mesaj geldi. Tamsa sirasiydi yani.
Soyle yaziyordu..
Kizim nerdesin sen hala gelmedinmi.
Cvp verdim.
Mal geldim su an sahildeyim ve yanimda cok taas bir cocuk var.
Msj geldi tekrar;
Tamam kosarak geliyorum.."ımm sey arkadasim geliyor olur degilmi"
"Gelsin cnm nolck ^.^
Gelmisti oha ln kiz bildigin en guzel kiyafetlerini giyip makyaj yapmis. .sEge gozlerini acarak.
"Ooo hosgeldin" dedi gulumseyerek.
Ecemde Yavsaklik yapiyo tabi -,-
"Hosbulduk yakisikli"
Oha oha oha Kulagina fisildayarak.
"Yavas Ecem" dedim.
"Ee kizlar hadi surda starbuck var oraya gidleim."
Yolda yurulerken sohbeti cok koyulastirdilar. Benim bir an suratim dustu. Ayy bana noluyosa.
Kahvelerimizi ictikden sonra ben eve gecdim. Aslinda saat cok gec degildi hayat daha yeni baaliyordu Bodrumda belki Ege beni arar nerden biliyorus.Eve gectim ve annem babam evde yoktu. Hc aramay ugrasamicaktim aslinda. Zatem aramadimda. Televizyonu acip izlemeye basldim.
Ve mesaj geldi. Egeden gelme umuduyla. Baktim ama Ardaydi, Arda benim eski sevgilim ama hala onla kardes gibiyis diyebilirim.
Sole yaziyordu;
Geldigini duydum. Disari cikalimmi ?
Aslinda yorgundum ama kalbini kirmak istemiyordum;
Olur .
Yine geldi;
Tamam ben seni 9.30 gibi evin onunden alirim.Simdi ustume giycek bisiler bulmam gerekiyordu.
Yirtik bir sort ustunede gobegi acik bir tshort giydim. Saclarimi acik birakip, kucuk bir kolye takdim.
Dtt dtt !
Aha geldi, merdivenlerden hizla indim.
"Ooo Guzellik hadi gidelim"
Of yavsagin teki mk nyse.Yolda yurumeye basladik.
Egenin agzindan;
Bari disari cikayim. Skntdan patliorm yha. Acaba Selinidemi cagirsam yok ya kiz uyuyodur simdi gerek yok..Yolda yurumeye basladim.
Oha o Selin degilmi o yanidnaki da kim lan !Selinin Agzindan
Anaa Ege
"Aaa Ege naber bak bu arkadasim Arda."
"Slm Selin seni gordugume sevindim" :)
Arda arkada catliyodu sanki
Lan Ege cok tas abi ya shajja
"Ege sende gelsene bara gidiyorus.
"Tamam olur"
Yolda yurumeye basladik yien aslinda bar cok uzak degildi ama oyalana oyalana gittik cunku Ege ile konusmayi cok swviyordum :Dİnsallah begenirsiniz. Cok severek yazdim.. Okuyucularim Herseylerim ~√