Fake Love / First Teaser

59 10 2
                                    

💜🍇

Gözlerim vücudundaki bütün kıvrımlarda gezinirken nerede olduğumuzu umursamadan arsızca sırıtmıştım. Dans ederken bambaşka biri oluyordu.
Ne bana kafa tutan o hırçın hali vardı şimdi ne de bana yalvaran gözlerle bakan masum ifadesi...

Yanımda oturan bedenler ona çılgınca tezahüratlar yaparken Changbin'in ayağa kalkıp Yongbok'a eşlik etmesiyle yerimde huzursuzca kıpırdanmıştım. Yüksek sesli müzik kulağımı tırmalamaya devam ederken Yongbok sanki bu anı bekliyormuş gibi yanına gelen Changbin'in ellerini tutup beline yerleştirmişti. Gözlerim Yongbok'un ince belini kavrayan parmaklarda gezinirken vücudumu korkunç bir öfkenin sardığını hissetmiştim. Yongbok'un yüzündeki gülümseme öyle içtendi ki bir anlığına Changbin'in ona dokunmasından zevk aldığını dahi düşünmüştüm. Bu ihtimal vücudumdaki bütün kanın beynime hücum etmesine neden olurken kolumu sarsan bir elle kendime gelmiştim.

"Hyung; elim acıdı"

Seungmin'in yüzünü buruşturarak elini çekmeye çalışmasıyla avucumdaki elini bırakmış ve yüzüme mahçup bir tebessüm eklemiştim.

"Özür dilerim"

Seungmin usulca başını sallamış ve karşımızdaki ikiliye dönmüştü yeniden.

"Yayına dönelim artık!"

Chan hyungun uyarısıyla Yongbok bana işkence etmeyi bırakıp yerine otururken bakışlarımı üzerinden ayırmamıştım. Odadakiler dakikalarca konuştu; bazen güldüler, bazen ağladılar. Bir ara bana da takıldılar ama onları algılayamacak kadar odaklamamıştım Yongbok'un kusursuz yüzüne. Sanghyun hyungun yayın bittikten sonra beni azarlayacağını bilsem de umursamamıştım.
Bakışlarımı karşımda oturan bedende tutmaya devam etmiştim; o ise ısrarla kaçırmaya devam etmişti gözlerini.

Vücudumu saran öfkenin nedenini anlayamıyordum. İlk kez böyle hissetmiştim; ilk kez gözlerim görmek istediğim son insanda ısrar ediyordu ve belki de ilk kez kalbim mantığımı yenmişti.
Lee Yongbok; on yedisinde tanıdığım o masum çocuk değildi artık. O büyümüştü; aşkını kollarımda ağlayarak itiraf eden Yongbok değildi artık...

Minho hyung kolumu dürterek hayranların bakışlarımı farkettiklerini söylese de takmamıştım. Dünya birkaç saatliğine sadece Yongbok'tan ibaretti benim için; etrafımda olanları duyamayacak kadar sağır olmuştum ben o gece.
Ne içtiğim içkilerdendi ne de yorgunluktu benim bu sarhoş halim. Ben hiç ummadığım bir denizde gemilerimin batışını izlemiştim o gece Yongbok'un kirpiklerinde.
Ölmek istediğim yer çoktan belli olmuştu; peki o beni kabul edecek miydi gözlerinde ki toprağa?

💜🍇

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fake Love / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin