1.bölüm-Evlilik istemiyorum.

2 0 0
                                    

Öncelikle herkese selamm . Bundan 3-4 yıl oncesinde bir kitap okumuştum . Bayada okunan bir kitaptı. Bende bu kitabı tekrardan yazmak istedim. özellikle kesin hatırladığım yerler vardı. Umarım  eğlenirsiniz . İyi okumalarrr ♡

Ben sıradan bir lise öğrencisiyim. Amacım okulumu en iyi dereceyle bitirip üniversite kazanmak ama noluyor aptal ailem bunada karışıyor ve beni hoseok hyungla evlenmeye zorluyorlar.  Tanrı aşkına ben daha reşit  bile değilim nasıl evlenebilirim ki ? Ailem demeye utandığım kişilerin benim hayalimi bilmelerine rağmen hala evlenmem için beni zorluyorlar.  Neymiş daha iyi olacakmış neymiş hayatım kurtulacakmis .. sokayım ben böyle hayata..

Ben içimden türlü küfürlerimi sayarken odama annem girmişti  . -kapıyı çalmayı bile bilmiyorlar- sinirli bir şekilde anneme baktım. Birsey isteyeceği belliydi çünkü hazırlıklı gelmiş gibi görünüyordu.

- Noldu anne
+taehyung aşağı inmen gerekiyor. hoseok geldi .seni görmek istiyor
- (iç çekerek) tamam üzerimi değiştirip gelicem
+tamam çabuk hazirlan

Tam birsey daha söyleyecektim en iyisi uzatmamaliyim diye düşündüm.

Tanrı şaidim olsun hoseok hyung'u tanımasam kaçar giderdim bu evden ama hyunga ayıp olsun istemiyordum.
Hoseok hyungla biz abi kardeş gibiydik -aslında ben öyle görüyordum-  . Hyung beni her zaman koruyup kollamisti ama o hep benimle başından beri evlenmek istiyordu. Tamam hoseok hyung gerçekten iyi biri ama benim başka birine karşı duygularım var iste..
Belki ben onunla evlenmek istiyordum, benim düşüncelerim isteklerim hiç onlar için önemli değildi.

Böyle düşünmeye devam edersem kafam patlayabilirdi.
Daha fazla bekletmek istemedim hyungu. Dolabımdan siyah bir tişort ve eşortman aldım. Uzerimi degistirirken oylesine bir gozum cama takilmisti. Camda bir çift kırmızı göz gördüğüme yemin edebilirdim. O anki heyecan ve korkuyla hemen cama dönüp tekrar baktım ama yoktu. Belki yanlış gördüm diye kuşkuya düştüğümü fark ettiğime daha fazla düşünmedim. Sokak lambasidir.Odamdan çıktım,'müstakbel kocam' beni bekliyordu.

Ben aşağıya indiğimde hoseok hyung babamla konuşuyordu. Normal bir muhabbet gibi görünmüyordu. Merdivenin ucundan bile onlarin ciddi olduğunu görebiliyordum. Yanlarına doğru ilerledim. Hoseok hyung benim geldiğimi fark ettiğinde konusmayi kesti , gülümseyerek ayağa kalktı. Babam konusmayi bir an kesince afallamisti ama benim geldiğimi gördüğünde bozuntuya vermedi. Büyük ihtimalle benim hoşuma gitmeyecek bir konu konuşmuşlardi.

Hoseok hyung yanıma geldi, belimi kavrayıp beni kendisine cekmisti. Kimse ona birsey demiyordu, o bizimkilerin gözünde ideal damat adayiydi çünkü.  Ben ise utanmistim çok tepki vermedim . O evdekileri umursamadan benimle konuşmaya başlamıştı bile.

'Merhaba bebeğim nasılsın'
'Merhaba hyung iyiyim sen nasılsın'
'İyiyim güzelim bugün beraber yemeğe çıkalım hem artık önemli konuları konuşmalıyız değil mi hm'
'Aslında yapmam ge-'

'Gidin tabi oğlum taehyungun yapacak birseyi de yoktu zaten ikiniz içinde çok iyi olur'

Hay anne diyen ağzımı off . Bir buna karismadiklari kalmıştı tam oldu. Benim yerime kararda alıyorlardı. Hoseok hyungu reddetmek istemiştim ama yapamadım , susup bekledim.

'Tamam o zaman git uzerini değiştir sen ben bekliyorum seni burda güzelim'
'Peki hyung'

birsey dememe gerek yoktu. Hızlıca odama çıktım. Siyah bir kot ve gömlek giydim . Saçımı gelişi güzel taradiktan sonra çantamı alacaktım ama çantam ortalıkta yoktu bütün yaz taktığım çantamı bulamadım. bütün odaya bakacak zamanımda yoktu bende kafama göre bir çantayi alıp çıktım.

Hoseok hyungun yanina geldigimde bana yaklasti kulagima 'cok guzelsin' diye fisildadi. Kısa bir teşekkürün ardından evden çıktık. Bizimkilere ciktigimin haberini bile vermemistim zaten gitmemi onlar isiyorlardi salonda bile kimse yoktu .

Dışarı çıktığımda havanın ılıklığını bütün vücudumda hissetmistim. İşte seviyordum böyle havaları bana huzuru  hissetiriyordu. Hyungun bana kapıyı açtığını fark etmemiştim bile . Kafamı ona döndüğümde beni izliyordu. Çok seviyordu biliyorum ama ben ona hala hyung diyordum. Sadece hyung..

'İstersen yemeğe gitmeyelim ben seni böyle sonsuza kadar izleyebilirim'-deme İşte deme abicim-

-biliyor musun hyung bence artık gitmeliyiz,geç kalacağız yoksa
+tabi bebeğim hadi gidelim

Onun bakislari arasından sıyrılıp arabaya bindim, hyungda geldi ve beraber güzel bir restoranda gittik .

××××××××××××××××××××× ( bu kısmı atlıyorum restoranda yemekler yenildi eve dönüş)

Hyungla geçen güzel bir yemeğin  ardindan beni eve bırakmıştı. Geç olduğunu söyleyip beni kendi evine götürmek istemisti ama ben ödevlerim olduğunu bahane edip eve geldim.

Ne konuşuldu diye sorarsanız tabiki hyung ve onun mükemmel evlilik planları. ben daha yeni  17'yim ve 18 olduğumda evlenecegiz ama hyung 25 yaşında. Ona kalsa bugün evleniriz ama ben hep onu reddediyorum , sürekli 18 olmamı beklemesini söylüyorum. En sonunda somurtuyor ve 18 oldugun gün evlencegiz diyor umarım bu evlilik hic yasanmaz ...

Hyung benim eve girmemi beklemişti. Ona el sallayıp eve girdim . Herkes uyuyordu büyük ihtimalle çünkü ev çok sessizdi. Çok ses cikarmadan odama çıktım. Aşırı yorgun hissediyordum. Uyumaya ihtiyacım vardı. Kafamda birazcık Çakırkeyif idi . Üstümü değiştirip yatağıma girdim. Güzel bir uyku istiyordum gerçekten....

Saat 02.38

Bir ışık vardı karşımda bir sandalyede oturuyordum. Sadece tek bir ses bana sesleniyordu. Sürekli aynı şeyleri tekrarliyordu.
'Hayat kısa ve sen acı çekeceksin. Dikkat etmelisin , karşına cikacaklara, yüzüne gülüp arkadan konuşacaklarlara özellikle senin için ya da sana zarar vermeye çalışacak kişiye, bu son ölüm değil ama ölümden kötüsü en kötüsü..

Soruyordum sürekli kim o kişi kim o kişiler ama cevap yok sadece aynı cümleler.. tekrarlıyor sanki beynime kazımaya çalışıyor ve ardından bir irkilme heryer karanlık ışık yok..

Ani irkilmis ve uykumdan uyanmıştım kalbim deli çarpıyordu sanki biri beni uyandirmis gibiydi. Etrafıma baktım sadece dolap masa ve eşyalar.. kendime gelmeye calistim derin derin nefesler alıyordum. Üsumustum sanırım canı açık bıraktığım içindi. Cami kapatmak için ayaklandim. Camın önüne geldiğimde sadece karşıya bakmıştım ve ordaydi 'bir çift kırmızı göz' bana bakıyordu. Basimi egdim gözlerimi ovusturdum tekrar baktığımda gitmişti. Hala tam ayilamadim sanırım.

Cami kapatıp yatağıma girdim. Ne kadar uyumaya calissamda o göz aklimdan çıkmıyordu. Uyumaya calistim tabi sadece calistim...


Selam tekrardan nassinizzz
Bu bir girişti asıl olaylar bundan sonraki bölümlerde artık

Eğer gerçekten beğenilirse devamı hemen gelecektir .

Sonraki bölümde görüşmek üzere 💖💖💖💖💖💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Killer Bunny (Taekook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin