Odamda finallerime çalışıyorken annemin ekmek almaya beni göndermesiyle ayakkabılarımı giymeye çalışıyorum hayır yani bu evde bi tek ben mi ekmek alıyorum anlamıyorumki abim işten gelirken alsa olmuyor mu ?
O çalışıyorsa bende okuyorum söylenerek apartmandan dışarı çıktığımda gözlerim direk karşımdaki binada dolandı tam benim odamın karşındaki cam yıllardır ışığı yanmıyordu iç çekerken gözlerimi kapatıp derin bi nefes alıp fırına doğru yürümeye başladım .
Fırının önünde çocuklar top oynuyordu . Onlara gülümseyerek fırına girdim .
" kolay gelsin oktay abi " dedim yüzümdeki gülümsemeyle oktay abi , abimin arkadaşıydı beraber büyümüştük mahallede ." sağol abicim " dedi oda bana gülümseyerek " abi 5 ekmek alıcam 2 si ayrı " dedim " tamamdır abicim ee napıyorsun okul nasıl " diye sordu " idare etmeye çalışıyorum işte abi finaller falan " dedim " okulda sataşan eden yok dimi Abicim ? varsa bana söylüyorsun " dedi gözlerimi devirmekle yetindim " abiye öyle yapılmaz gözlerin öyle kalır sonra Allah korusun " dedi" kim sataşabilirmiş bana hıh abimde sende bu soruyu sormaya bıkmadınız ben cevaplamaya bıktım " dedim " iyi al bakalım selam söyle feride teyzeme " deyip ekmekleri uzattı . Ekmekleri alıp " mantar kurabiye yapıyordu en son sana " dedim sırıtarak
" deme be Akgün gelsin geliriz o zaman akşam " dedi " Leyla la Cemile teyzemide getir gelirken gerçi annem arar ama esmoşumuda çağrırız " dedim
" tamamdır cimcime " dedi " bana cimcime deme kaç yaşına geldim oktay abi ya ! borcum ne kadar ? " dedim " yok borcun hadi git cimcime akşam görüşürüz " dedi burnumu sıkıp . Kaşlarımı çatıp bi elimi belime koydum . " Oktay abi Serpil güzel kız dimi ? Ben giderken ona bi uğrayım " dedim oktay abi " kız " deyip kasanın arkasından dolanırken tabana kuvvet dükkandan koşarak çıktım .Ben bu mahallenin haylaz kız çocuğuydum abimle ve oktay abiyle uğraşmak en çok sevdiğim şeydi tabi onlarda benimle uğraşırdı . Mahallede herkes birbirini tanırdı ben bu mahallede doğup büyümüştüm .
Bakkala girip Mehmet amcadan 6 çikolata aldım . Top oynayan çocukların yanına gittim . Hepsi yanıma ayra abla diyerek geldi bacaklarıma sarılınca hepsi bi anda dengemi kaybeder gibi oldum ama çabuk toparladım . " durun çocuklar sakin olun hepinize aldım merak etmeyin " deyip çikolataları dağıtmaya başladım en sona gene özgür kalmıştı . Dizlerimin üstüne çökerken diğer çocuklar yanımızdan ayrılmıştı " al bakalım yakışıklı Buda senin " dedim " teşekkür ederim ayracım " dedi " oh ben seni yerim " diyip yanaklarını sıktım " ben büyüyünce seninle evlenicem beklersin beni dimi ? " dedi çikolatasını açarken " ben kimseyle evlenmicem yakışıklım merak etme hadi git arkadaşlarının yanına " dedim koşarak arkadaşlarının yanına gitti . Bende ekmeğin ucunu koparıp yoluma devam ettim .
Anneannemlerin kapısını çaldığımda dedem kapıyı açtı " dedecik bunlar sizin " dedim iki ekmeği uzatırken dedem " gel içeri " dedi " sınavım var dede çalışmam lazım hadi öptüm " diyip eve doğru gittim .
Anahtarla kapıyı açıp içeri girdiğimde börek ve kurabiye kokusu burnuma doldu . Sessizce mutfağa gidip annemin arkasından sarıldım " sultanım yine döktürmüşsün " dedim " ay deli kız ödümü kopardın yaptık bişeyler işte akşamada cemileleri falan çağırırız dedim ondan yaptım " dedi " o işi kızın halletti merak etme Oktay abiye söyledim sende esmoşumu ararsın " dedim " ararım ben şimdi " dedi " tamamdır ben bi duş alıcam odamdayım. "
Duşumu alıp çıktıktan sonra saçımı kurutmak için aynanın önüne geçtim üstüme tayt ve tişört giymiştim perdemi açıp karşı cama baktım boşluğa kendine gel ayra okulu bitirmeme çok az kalmıştı derslerimden başka bişey düşünemem şuan . Finallerden sonra mezun olacaktım sonra da iş bakmaya başlayacaktım . Hocalarım aslında yurt dışında mastur yapmamı istiyordu ama bunu ne anneme nede abime söylememiştim abimin üstünden biraz yükünü almam lazımdı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEL ( MAHALLE HİKAYESİ )
Teen Fiction" aptal ! " dedim omzuna vurup " aptalsın aptalın tekisin ! " diyip ayağa kalktım . Oda kalkıp " ayra yapma yüzünü bana dönme ne olursun yapma aşkını içinde yaşa de senelerdir yaptığım şeyi devam ettiririm ama arkanı dönme bana abinin arkadaşıyım a...