Wstęp + Info

3.1K 57 27
                                    

Przede wszystkim dziękuję za wybieranie tej książki.

Na początku chciałabym zaznaczyć, że każdy rozdział to inna historia, które mają około
3 000 słów, nad którymi pracowałam około roku.

Oczywiście ta książka tak samo jak inne kierowane wątkiem Słowackiewicza lub innych poetów romantyzmu jest NAWIEDZONA, bo już szósty raz choruje, cieknie mi katar z nosa, tylko gdy siedzę AKURAT nad tym opowiadaniem.

Status tej książki to ,,zakończone", lecz pomimo tego nadal od czasu do czasu będą pojawiać się nowe historie, bo nie wiem czy tylko mnie odstrasza żółty znaczek ,,w trakcie".

Oczywiście będą one strasznie losowo powrzucane, bo nie zawsze chce być chora, lecz mam jeszcze jedną, po której już 3 razy zwymiotowałam.

Pomysły raczej mi się nie skończą przez zodiakalną kompatybilność wszstkich romantyków. Moja nauczycielka polskiego uważa się za ,,Największą fankę Mickiewicza w całym mieście", a Ja przy pomocy dziewczyny z mojej klasy ( też Słowackiewicz lover ) przekabaciłyśmy na swoją stronę już pana z historii który trochę za dobrze dogaduje się z panią z polaka.

A jeśli mi się skończą, to zawsze mogę przerzucić się na Lisztina XD

Update: Błagam matkę o książkę Zygmunta Krasińskiego, a ta mi nie chce kupić. No kurde, twoje dziecko chce czytać, a ty pasujesz humanistce pasje. Nie ładnie.

Już kończę pierdolić. Tylko spróbujcie nie przedawkować, proszę.

Nie za miłej gejozy życzę.

                                             [Autorka<3]

Słowackiewicz / Lisztin - 18+ One ShotyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz