Merhaba canlar❣️
Nasılsınız?
Vote ve yorum yapmayı unutmayın!
Keyifli okumalar:)
Sınır; 670 vote 1900 yorum
....
Ferman'dan
Jiyan'ın titreyen elleri arasında aldığım silahı hızla belime takıp küçücük kalmış bedenini kollarımın arasına alıp, sıkı sıkı sardım. Tüm gücümü şuan ona vermek istiyordum.
Göz yaşları akmak için fırsat kolluyordu. Daha babam yere düşmeden tüm bedenini pişmanlık hisi kaplamıştı.
Konuşmak, kendini açıklamak istiyordu ama yaşadığı tramvadan çıkamadığı için sadece dudakları açılıp kapanıyordu.
Kahverengi hareleri faltaşı gibi açılmıştı. Babamın yerde yatan bedeninde bir an olsun gözlerini ayıramıyordu. Ayırmıyordu.
Masum kalbinin ne kadar acıdığını hissedebiliyordum. Yerde yatan babam ayağa kalksa bile kendisini suçlamaktan geri durmayacaktı.
Tek temennim Zınar Miroğlu'nun ölmemesiydi aksi halde Jiyan kendisini asla affetmezdi. Bir cana kıydığı için her gün kendini harap ederdi.
Her ne kadar bende deli gibi babamın ne halde olduğunu merak etsem de Jiyan'ın üzerinden ellerimi çekemiyordum.
Onu bıraktığım an ev ahalisi babamın ne halde olduğunu umarsamadan ellerini yerde yatan adamın üzerinde çekip, hızla ona saldırarak zarar vereceklermiş gibi
hissediyordum.Biliyordum kendi kendime kuruntu yapıyordum ama onu tozdan bile korumak istiyordum.
Çok yalnızdı...
"B-Ben n-ne yaptım?" Dedi boğuk ses tonuyla kelimelerini doğru düzgün telaffuz etmekte zorlanarak.
"Sakin ol! Sen hiç bir şey yapmadın! Hiç bir şey yapmadım tamam mı?!"
Onun korkuyka yüksek tonuyla söylediğı kelimelerin aksine kelimelerimi algılaması için kısık ses tonuyla tane tane ve vurgulayarak dile getirdim lakin hızla başını olumsuz anlamda iki yana salladı.
"Yaptım Ferman yaptım! Bir cana zarar verdim ben!" Dedi acı içerisinde inleyerek, yüzünü göğsüme sakladı.
Derin nefes alarak, elimi kafasının arkasına koyarak göğsüme bastırdım desteğimi üzerinde çekmeyerek. Bana sığınmıştı ve onu itekleyerek hayatımın hatasını yapmak istemiyordum.
Bir yandan babam canıyla cebelişirken, diğer yandan hala canımdan çok sevdiğim kadın hayatının en büyük tramvasını yaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜBREM (TAMAMLANDI)
Ficção AdolescenteEn candan gördüğün insanlar en çok canını yakanlardır...🥀🍂 -Mübrem ●●●Ferman Miroğlu ve Jiyan Miroğlu'nun hikayesine hoş geldiniz:)●●● Çoğu sahne gerçek hayatan alıntıdır!