"Ale ja sa pýtam!"
"V poriadku, slečna sa chce byť?"
"Nie slečna nechce mať problémy!!"kričala som po tom Peťovi.
"Kľud, mi ti neublížime!"
"Skúsili by ste!"
"Ale vážne?! A kto by nám urobil čo?? Tvoj brat?!"povedal to tak posmesne. Mala som chuť mu jednu vraziť. Krotila som sa. Včera som videla Divergenciu a okukala som si chmaty od Triss.
"Ty nám nič neurobis!"
"Ona možno nie ale čo ja??"ozvalo sa za mnou. Otočila som sa okamžite keď som to počula a oni tiež. Sebastian!!! Do všetkého sa stará! Ale ok!
"Ty? Pf veď ty neublížiš ani muche. Máme s tým skúsenosti."
"Neboj sa teraz to nebude ako v tedy!"
"Sebastianko, zlepšil si sa?"
"Áno Peťo zlepšil !"počkať počkať oni sa poznajú?!
"Nebolo to tak dávno."
"Ake bolo, mal som 6 rokov! Už dlhé mesiace sa pripravujem na to ako ti nakopem zadok!"
"Nefandi si!"skríkol Peťo a rozbehol sa za Sebastianom.
On sa mu uhol a Peťo preletel okolo neho. Sebastian mu vrazil do brucha načo Peťo zaskucal. Potom zvalil Sebastiana na zem a začal ho mlatit. Ani neviem ako a podľa mňa to nevie ani on ale Sebastian sa vyšvihol a sotil o zem Peťa. On si buchol hlavu o zem.
"Tak čo bracek ešte vždy si taký múdry??" BRAČEK???????? Neverím vlastným ušiam. Aha takže tak to je.... neverím. Veď to je divne. On nemá súrodencov. Či? Teda asi má.
"Nevlastný brat! Nezabúdaj!"
"Ja nie som ako ty!"
"Ale si prozri na seba. Mlatis brata!"
"Ktorý chcel zbiť dievča!"
"Noa, mňa to nezajíma !"
"Ale mňa hej!"povedal Sebastian vstal zo zeme a ťahal ma preč s parku.
"Ďakujem!"
"Za málo!"
Povedal a šiel preč. Ja som len došla domov vynadala bratovi a šla si ľahnúť. Bolo mi zle tak prečo nie?
YOU ARE READING
Denník školskej Ja
RomanceRebeka si píše denník. Je na strednej, zatiaľ len v prvom ročníku. Objavuje a skúma. Svoje poznatky zapisuje do denníka. Prežívajte aj vy spolu s ňou ťažké, krásne ale i nudné chvíle a zaujímavé zážitky.