🐯2.fejezet🐰

1K 51 16
                                    

Előzmények:
-Sajnálom uram úgy tűnik tévedtem. A társa nem jelent meg ma. Fáradjon vissza az asztalához kérem. Hajolt meg előttem elnézést kérve mire kissé csalódottan sóhajtottam egyet majd én is meghajoltam előtte és hátat forditottam neki.. Már a lépcsőnél jártam mikor egy elég erős fuvallat megcsapott amitől kirázott a hideg is.

-Elnézést a késésért kicsit feltartottak. Szólt egy elég mély hang a hátam mögül mire megdermedtem....

Kim Taehyung

-Elnézést a késésért kicsit feltartottak. Szólt egy elég kellemesen mély hang a hátam mögül mire megdermedtem....
Egyből megcsapott erős rózsa illata. Ami eléggé kellemes volt ha őszinte akarok lenni. Megtudnám szokni ezt az illatott. Egyből hátra fordultam mire megláttam őt.

 Egyből hátra fordultam mire megláttam őt

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


-Semmi gond uram, nem történt semmi. Hajolt meg előtte mintha maga a császár állt volna vele szemben.De a társam csak egy bólintással le is tudta, ő inkább engem nézett, nagyon furcsán nézett rám. Nem tudnám megmondani hogy pontosan miért volt furcsa de a hideg kirázott tőle
-Kérem Kim úr fáradjon vissza a színpadra, megérkezett a társa. Szólt a csávó akit azt hiszem valami Channak hivnak, mire le sem véve társamról a szememet vissza sétáltam a férfi mellé. Valami furát érzek vele kapcsolatban. Olyan mintha nem csak farkas lenne. Valami nagyon erős aura árad belőle. Az illata is sokkal erősebb mint általában a farkasoké. Az biztos hogy alfa de valami nem okés. Már az is furcsa volt hogy amikor megkaptam az adatait a nevén kívül semmi sem volt rajta.

-Te mégis mi vagy? Csúszott ki a számon miközben őt néztem. Ő csak rám nézett majd közelebb jött hozzám.

-Jeon Jeonguk vagyok. A többit idővel ugyis megtudod..Fogta meg a kezem és egy apró csókot adott rá amibe az egész testem bele remegett, remélem nem vette észre.
Annyira fura volt, semmilyen érzelem nem látszott rajta, mintha nem lennének érzései plusz kicsit sem látszott rajta hogy megbántotta volna a kérdésem pedig még nekem is feltűnt hogy elég bunkó dolgot kérdeztem.

-Ezt majd utána átbeszélik uraim. Fejezzük be a véglegesitést és utána lesz idejük ismerkedni. Mondta jókedvűen a férfi. Pedig annyi kérdésem lenne. Mit jelent az hogy hogy majd megtudom idővel? És hol volt egyáltalán eddig? Miért csak a nevét adták meg? Miért fél tőle mindenki a városban? Ki lehet ő pontosan?
-Na szóval, uraim kérem jöjjenek közelebb, nem kell ilyen nagy távolságot tartani egymástól hisz mostantól együtt élik le az életüket. Annyira csodálatos nem? Kérdezte jókedvűen miközben kezünknél fogva közelebb húzott minket egymáshoz. Jeongukon is látszott hogy meglepődött a férfi tettén, gondolom nem számitott arra hogy csak úgy hozzá ér az a férfi aki nemrég még tartozkodó és tisztelettudó volt vele szemben. Mikor közelebb kerültünk egymáshoz mindketten zavartan elmosolyogtunk bár jeonguk arcán alig volt észrevehető a mosoly de mivel le se vettem róla a szemem igy én észrevettem hogy az ajkai kissebb mosolyra húzodtak. Valami ijesztő aura veszi körül őt de mégis most hogy a közelében vagyok kissé mintha nyugodtabb lennék. Nem értem ezt az egészet... Most hogy közelebbről megnézem a szájába és a szemöldökében is piercing található ahogyan a fülleiben is rengeteg fülbevaló van. Az egész annyira szexin hatott. Az amugy is férfias arcát csak mégjobban feldobják a piercingek.

Megtagadva (vkook)Onde histórias criam vida. Descubra agora