/1/

63 2 0
                                    

   Музика відбивалась від стін приміщення, примушуючи людей кричати, щоб їх почули, її ритм відчувався десь під ребрами. Відвідувачі насолоджувались атмосферою, танцювали хто як міг, не думаючи, що про них скажуть, кожен розслаблявся як забажає. За барною стійкою скупчилося багато людей, які спостерігали за результатами парі, яке уклали хлопець з дівчиною. Вона була впевнена у своїй перемозі, адже мала чималий досвід у цьому.

   Вони швидко перекидали шоти з алкоголем собі в горло, але хлопець почав трохи відставати. Есфір відчувала присмак перемоги, і прискорилась. Коли останній шот був перевернутий, дівчина вскочила з місця і всі почали аплодувати їй. Вона зробила декілька повітрянних поцілунків.

- Ти шахраювала, - обурився хлопець, невдоволений своєю поразкою.

- Прийми поразку і приготуй мій виграш, - самовпевненно відповіла Ес, приховуючи відчуття нудоти. Але високий хлопець під впливом алкоголю, був занадто обуренний тим, що програв якійсь дівчині. Він піднявся з місця, але ноги його погано слухали. Він похитнувся, але втримався. Шатен боляче схопив Есфір за плече, повертаючи її до себе.

- Я нічого не віддам шахрайці, - зло виплюнув він їй в лице.

- Так не чесно, я випила все до останньої краплі. Де ти бачиш тут підступ? Договір є договір, - вона насупилась, від чого з'явилась невелика міжбрівна складка.

- Ти, суко, не заслуговуєш ні на копійку в цьому парі, - він сильно відпихнув її від себе, від чого дівчина впала на підлогу, вона дивилась на хлопця озлобленним поглядом.

- Тебе мати не вчила, як потрібно вести себе з дівчатами? Чи ти просто не вмієш приймати поразку, коли не зміг перемогти? - вона повернулась на рішучий чоловічий голос, побачивши перед собою високого мускулистого чоловіка, одягнутого в чорні джинси, білу футболку і чорну шкірянку зверху. Він виглядав дуже впевнено, і подав руку Ес, за яку вона тут же схопилась і підвелась.

- Ти завжди суєш свій п'ятак, куди тебе не просять? - невдоволений ситуацією, хлопець намагався відштовхнути брюнета, але той міцно стис його руку, перекрутивши так, що той обперся обличчям об барну стільницю. Той скривився від болю і зашипів. Брюнет не збирався відпускати його руку, він оцінюючим поглядом подивився на дівчину.

- Що накажете робити з ним, міледі? - Есфір краєм губ посміхнулась від такого звернення, вона зовсім не була схожа на міледі.

Подорож у невідомеWhere stories live. Discover now