🍒Cap 9🍒

7 0 0
                                    

Îmi ridic ușor ochii oftând mă ridic stând pe marginea patului și uitându-mă pe geam se pare că e o vreme de căcat cum a fost întâmplarea de aseară. Îmi ridic telefonul după noptieră văzând că avem mesaje și apeluri nepreluate de la Akira.

Conv Telefonică

Ak:În sfârșit ai răspuns,ești bine,cum te simți?

E:Scuze am adormit instantaneu când am ajuns acasă, da sunt bine!..

(Ce tot zic normal ca nu eram bine dar nu vroiam sa arăt asta)

Ak:Nu minți, te cunosc atat de bine sa îmi dau seama când ești bine sau nu,ne întâlnim undeva sa vorbim?

E:Mă mai gândesc și îți zic.

Ak:Ok,îmi dai mesaj.

E:Îți dau!

Ak:Ok,pup pa!

E:Pup...

Încheiere telefonică

Mă duc până la baie să îmi fac nevoiile.
.
.
.
Cobor jos dar zâmbesc ușor că nu este nimeni.

E:Phiu însfârșit liniște ce b-...

Tae:Ai zis ceva?

Mă torc repede speriata, acesta mărindu-se puțin de expresia și după apărând-ui un mic zâmbet în colțul gurii.

E:Am crezut că sunt singură acasă..

(Îmi întorc privirea înspre frigider fără să mă intereseze de el )

Pov

Deschid ușor ușa la frigider vrând îmi i-au ceva de băut dar nici bine nu pun mâna pe sticlă că ușa se închide brusc,doua brațe îmi înconjoară abdomenul întorcându-mă ușor înspre el.

E:Taehyung, ce crezi că faci?! Ia-ți mâinile după mine (încerc să îi îndepărtez mâinile dar degeaba el era mai puternic)

Acesta mă privește în ochii în tăcere, foarte serios de parcă am făcut ceva grav și nu vreau să recunosc

Tae:Sunmi,în legătură cu aseară... ,am fost foarte beat și nu mi am dat seama ce făceam, te rog să mă crezi..

E:Taehyung tu crezi că sunt proastă? Mi e mi se părea că nu erai foarte beat când ai venit cu mașina în stația de autobuz, așa a fost să fie ,oricum suntem frații, nu trebuie să mă intereseze ce faci tu cu alte fete. (Îl împing mai departe de mine și îmi pun niște apă în pahar ,vrând să plec acesta își deschisese gura)

Tae:Suntem frații vitregi,de ce nu vrei să mă crezi și pe mine când îți zic ceva?! (Spune cu un ton mai ridicat eu trăsarind)

Tae:Huh?! De ce nu vrei să mă crezi? De ce taci?! Spune ceva!

Situația devinese mai tensionata, în acel moment vroiam să plec să scap din discuția asta,dar picioarele nu vroiau să plece.

Mă întorc cu privirea înspre el ,el fiind în spatele meu.

E:De ce te enervezi? Hm? (Deshcid gura cu on ton mai serios)

Acesta își ridica o sprânceană zâmbind drăcește ,eu fiind mirată ce este așa amuzant.

Tae:Ca să fim amândoi iertații..

Nici numai apuc să zic ceva acesta mă trăsese într-un sărut apăsat,lăsându-mă fără cuvinte, îmi era atât de dor să îi simt buzele acelea moi ușor dulci ,dar tot nu pot să trec peste momentul de aseară.
Încerc să îl îndepărtez, acesta mă ținea mult mai strâns, mă mușcă de buză ca să îi accept sărutul,și mă las condusă de el.
Mă ia în brațe punându-mă pe blatul de la bucătărie, mângâindu-mă ușor pe șoldurii ,ducând mâinile mai sus ,ajungând la sutien ,atunci m am oprit și l am împins mai în spate.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 18, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

My Step BroUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum