Alarmın sesiyle başladım yeni güne .Sabah ezanı okunuyordu .Sabah ezanını dinlemeyi o kadar çok seviyorum ki her gün mutlaka dinlerdim. Ezan bittikten sonra abdest alıp namaz kıldım .Namazdan sonra hiç uyumuyordum elime kitap alıp okuyordum .Okumayi çok seviyorum fakat izin vermediler okumama . Bizim buralarda kız kısmı okumazmış, evlenirlermis.18 yaşındayım bende yakin bi zamanda evlenicem biliyorum tek isteğim vicdanlı yürekli biriyle evlenmek . Kötü biriyle evlenmekten çok korkuyorum . Bunları düşünmemeye karar verdim ve kitabıma geri döndüm .
"Gül ! Gül! Saat kaç oldu !!!! " aşağıdan annem bağırıyordu .Saat 7:30 olmuş kahvaltı hazirlayacaktim kitaba öyle daldim ki saati unutmusum . Annem çok kızacaktı.Daha cok kızmadan aşağıya indim .Herkes oturmuş beni bekliyordu . Annem çok sinirli bakıyordu. Özür dileyip hemen yerime oturdum . Kahvaltı ederken babam birden bana bakıp konuşmaya başladı:
"Bugün hazirlan aksama seni istemeye gelecekler " dedi. Yemek yerken birden şok oldum . " Ne ?? " dedim.
"Duydun iste hazırlan Nazım ağanın oğlu Mehmet'e isteyecekler seni. Vermeyi düşünüyorum hazırlıklı ol her şeye. Eğer işimiz olursa tez zamanda evleneceksin." dedi.
Duyduklarimla sok oluyordum Mehmet denilen adam evli değil miydi?
"Baba evli değil mi o adam ?" diye çekinerek sordum kizmasindan korkuyorum .
"Karisi doğum yaparken gecen günlerde öldü. Senden başka herkes biliyor bunu .Fazla konuşmada hazırlanmaya bak çeki düzen ve kendine biraz ve sakin kararimı sorgulama!" deyip sert bir şekilde ayrıldı sofradan.Ne yapacagimi bilmiyordum .Abim : " Boyle olacağını biliyordun Gül fazla uzatma ." Kafami salladim doğru söylüyordu biliyordum .Ama adamin çocuğu vardı eşini daha yeni kaybetmişti . Mehmet denilen adamı biliyordum karisi Sevdeyide .Düğününe gitmiştim .Birbirlerini severek evlenmişlerdi , ama uzun bir sure bebekleri olmamıştı . Herkes dıretmişti kumaya ama Mehmet ağa asla böyle bir şeye müsaade etmemişti.Doktor doktor gezdikten sonra sonunda karisi hamile kalabilmişti . Düğün gibi şenlik yapilmisti . Ama kadının öldügünü bilmiyordum çok uzulmustum . Şunu biliyordum ki Mehmet ağanın karisindan başka birini sevmez ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Ne Suçum Var ?? (Tore )
Teen FictionSuçsuz, narin bir kız , Eşini kaybetmiş , sinirli bir adam ... Mutlu mu olacaklar ? Acı mı çekecekler ?