Giriş

2.1K 65 6
                                    

Az çok demeyelim okumadan geçmeyelim.
Bu yazıyı okurlarıma ön bilgi vermek adına yazıyorum. Kimsenin bir zaman sonra "e hadi ama hani nerde aşk" diye serzenişte bulunmasını önlemek için yazıyorum.
Bu kitapta acı var, gözyaşları var, sessiz çığlıklar var. Bu kitapta hem fiziki hem psikolojik şiddet var. Bu kitapta zulüm, bu kitapta kan, bu kitapta iliklerinize kadar işleyecek dram var. Bu kitapta sevgi var.
Bu kitapta sevgisizlik var.
Bu kitapta hayatın gerçekleri var.

Ama bu kitapta kadının yaşadığı tüm acılara rağmen,yaşatılan tüm acılara rağmen 2 gün sonra bütün öz saygısını yitirerek her şeyi sineye çekmesi yok. Bu kitapta yaşanan her şeyin buhar olup uçması yok.
Bu kitap gerçekleri yansıtacak. İyilerin kazandığı kötülerin yenildiği bir hayal alemi yazmayacağım. Çünkü hepimiz biliyoruz. Gerçek hayatta bu yok. Delirerek okuduğumuz "bu lafıda sindirip aşık olmazsın ya" dediğimiz kitaplardan sonra ben bunu yazmak istemiyorum.

Çünkü gerçek hayatta kitaplarda okuduğumuz hayal alemleri gibi onca hem fiziki hem ruhi acılardan sonra bunları unutup aşık olamaz.
Acı ama gerçek. Ben gerçekleri yansıtmak istedim.Gerçekte olan her türlü kötülük bu kitapta geçecek. Ama diğer kitaplardaki gibi trajikomik bir şekilde ilerlemeyecek.

Çünkü insan unutmaz.
Aklımız unutsa, kalbimiz unutmaz.

Bunları bilerek başlamanızı istedim.
Beğenen beğenmeyen herkesin canı sağolsun.
Keyifli okumalar...

__________
Not: ilk okurlarım bilir bu giriş kısmı en başta vardı sonra toyluğumdan olsa gerek sürekli güncellemesinden ötürü kaldırmıştım. Şimdi yeni gelecek okurlarım için bir ön konuşma olması açısından düzenleyerek yeniden yayına koydum. Bilginize..

ZemherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin