1.

20 3 1
                                    

Yine yazmaya çalışmak🤙👉👈😍
Sad şarkılar dinlerken bile ciddi olamıyorum help😭neyse başlayalım ayoll:)

------
Jisung uyandığında karşısında güzeller güzeli sevgilisi vardı.Yanağına küçük bir öpücük kondurdu ve şöyle dedi;

J:Minho hadi kalk bebeğim okulumuz var.

M:Jisung 5 dakika daha lütfen.

J:Hadi ama Minho hep 5 dakika diyip tutturma.

M:Lütfenn

Jisung onun bu tatlı harekteline dayanamadı ve 5 dakika daha uyumasına izin verdi.

J:Peki ama sadece 5 dakika.

Minho Jisung'u onaylarcasına mırıltılar çıkardı ve uyumaya devam etti.

Jisung okul üstünü giydi ve kahvaltıyı hazırlamaya gitti.5 dakika geçmişti koşup Minho'nun yanına gitti ve odaya baskın yaptı.

J:MİNHOOO UYANNN-

Jisung gördüğü şeyle şok oldu karşısında mükemmel bir vücut varken bu kadar sakin kalmazdı.

J:Minho-

M:Evet sevgilim?

J:eee...

M:Hm vücudumamı  hayran kaldın?Birazdaha bekle bu vücut  senin içinde girecek.

Jisung duyduğu şeyle şok olmuştu koşup odadan çıktı.Minho gelene kadar aklındakini anıyı kafasından silmeliydi.

3 dakika sonra gelmişti Minho.

M:Ee gitmiyomuyuz?

J:Peki gidelim.

İkili ayakkabılarını giydi ve yola çıktılar.Okul uzak değildi aralarında 3 sokak vardı.

Okula vardıklarında Minho arkadaşlarının yanına koştu.Minho arkadaşlarının yanında Jisung ile yanyana olmak istemiyordu çünkü arkadaşlarının Jisung ile sevgili olduğunu öğrendiklerinde ona kızacaklarını düşünüyordu.

Jisung okulda yanlız başına geziyordu ve Felix'i görüp yanına koştu.

J:Hey Felix nasılsın?

F:İyiyim sen?

J:Herzamanki gibi işte.

F:Yinemi Minho seni tek bıraktı?

J:Evet

F:A bak geliyorlar gel iki çift laf yapalım.

J:Olur.

Jisung ve Felix Minho,Hyunjin,Bangchan ve seungmin'in yanına gitti.

F:Nasılsınız çocuklar?

H:İyiyiz Felix sen?

F:Bende iyiyim Hyunjin.

B:Ne için gelsiniz Felix?

F:Bu kadar atarlanmana gerek yok Bangchan,Minho 2 dakikalığına bizle gelebilirmisin?

M:Neden?

F:Özel bir konu?

M:Peki?

Minho,Felix ve Jisung köşe bir yere geçip konuşmaya başladılar.

M: Neymiş bu özel konu?

F: Bence Jisung'la sen konuşsan daha iyi olur.

Minho yavaşça Jisung'a döndü.

M:Jisung?

J: Felix gidermisin acaba?

F: Tabii.

J:Bak Minho  sen hep arkadaşlarınlasın hiç beni okulda düşünmüyorsun ve ben cidden  bundan bıktım  lütfen şu konuda biraz daha ciddi olalım.

M: Jisung ne saçmalıyorsun?

J:Saçmalayan sensin Minho.

M: Okulda sana bakmıyorum çünkü arkadaşlarım öğrenirse Aramız bozulur.

J: Ya bozulmazsa?

M: Jisung kaç yıllık arkadaşlarım senden iyi tanıyorum.

J: Banane gidip söylicem.

M: Hayır söylemiceksin.

J: Çok beklersin.

Jisung tam giderken Minho onu kolundan sert bir şekilde tuttu.

M: GİTMİYORSUN!

J:...

Jisung Minho'nun hem bağışında korktuğu için hemde kolunu acıttığından dolayı ağlamaya başladı ve koşarak Jeongin'in yanına gitti Minho ise sadece arkasından izledi.

Jisung Jeongin'in yanına geldiğinde Jeongin şok olmutu ve hemen Jisung'a sarıldı.

Jg:Ne oldu Jisung?

J: Minho-

Jg:Minho.Minho'ya bişey mi oldu?

J: Bana bağırdı.

Jg:Neden?

J: Onda sinir olduğum bir huyunu söyledim.Oda kızdı.

Jg:Peki.Senin için yapabileceğim bir şey varmı?

J: Hayır.

Jg: Peki ben sınıfa gidiyorum.

J: Görüşürüz.

-------
432 kelime👉👈🤙
İlk bölümden kaos 😍😘
Sizce diğer bölümde ne olur🤨
Aşk-ı skz🙉🙄😭

mutual feelings~minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin