CHAPTER 12

108 4 0
                                    

DISCLAIMERS:

This is a true story Names, Character, Businesses, Place, Event's, locales, and incidents.

Any resemblance to actual persons,
Living or dead, or actual events is purely coincidental

Note: base on a true story po so totoo po itong story hahaha

January 20, 2023

Exam day namin Ngayon and I'm kinda nervous Kasi MATH and TLE lang Yung na study ko.

Ni abot nako sa school medyo daghan na tao and ga start na Ang music para morning prayer so nag dali, dali ko Kay 6:45 nako ka abot sa school.

Ning Saka nako sa second floor which is naa amo room dadto and Nakita nako sila Carlos and sughary.

"Jasminelitoo!!" Shagit ni Carlos.

Tss Saba jud kayo ni nga lalaki.

"Ka Saba ba" ingon nako og nag katawaha.

Nag chika lang mi ni Alieza about sa life niya and love life.

"So si Lhyn paba japun?" She asked.

"Yeah, I already move on from T" tubag nako og nag study utro.

"Maayo pud na Kay mo uli na sila onya" ingon niya.

"Igna si T na good shit na mo uli na sila!!" Ingon nako na pa shagit nga tuno.

"Focus na logar ka Kay Lhyn?" Ingon niya og nag ngisi.

"Yup, and also naa pakoy atraso sa iya" ingon nako.

"Jasmine mag line na daw sa court" ingon ni jacel.

"EVERYONE LINE UP!!!!" Shagit nako Kay daghan pa kayo tao sa room.

12:02 ning adto ko sa guard house since done na amo exam nag wait ko ni papa Kay iya daw eh hatod ako sapatos.

"Chief Walay sapatos na geh bilin dani?" Pangutana nako.

"Pangitaa dinha langga" ingon ni chief og geh tudlo Ang mga butangan.

Geh pangita nako pero Wala until I saw him padulong sa akong side. Geh Bali Wala ra nako Kay ga focus ko sako sapatos.

Na shock ko Kay ni singit mn sha sakong kilid tapos na smell nako iyang perfume and shit! The same perfume ra japun before tsk ma in love na jud ko ani!!!

Ang akong face na igo sa iyang shoulder and medyo sakit but okay lang.

"Ay sorry" ingon niya sako.

"Okay lang kuya, excuse me" ingon nako og ni pahawa na Kay yawa mora nakog mamatay dani na part.

"Hoy! Nag blush ka" ingon ni sughary sako.

"Luh! Yawa Wala uys!!" Defensive nga ingon nako.

Nanawag ko Kay papa Kay onsa na oras.

"Hello pa?" Ingon nako.

"Onsa mn?" Tubag niya.

"Ang akong sapatos ba?" Ingon nako.

"Hala Wala jud na dry ate... Pag school shoes na lang" ingon ni papa so geh end na nako Ang call and nag ilis na tapos nag school shoes.

3:35pm nag dula mi og badminton and volleyball medyo Dili nako kabalo sa volleyball.

"Sughary dadto rako sa volleyball court" ingon nako.

"Oh sige sunod mi" tubag niya og ning lakaw nako.

Pa dulong ko sa volleyball court Nakita na nako sha and shit naka white t-shirt sha and naka slacks nag dula sha og volleyball karon.

Nag tanaw ko sa iya nga ga dula sha gwapo jud kayo sha I just want to stare at him all the time like shit na fall nako nimo!

Pag ka taod taod na igo ko sa volleyball yawa sakit kayo.

"Sorry" ingon ni Lhyn og nag pa dayon og dula so si me na geh kilig gusto nako mamatay!!!

But ayaw sa karon Lord cause I want to stare at him po.

Until sa nag stop na sha og dula sa volleyball dadto na ning abot sila sughary tss sayang.

"Naa Raman diay ka dani" ingon ni sughary.

4:39pm ning uli nako nga naka smile HAHAHHAHA.





Hi po I'm sorry if now lang naka pag update babawi po ako... Love lots people 💗😘

Please vote po and comment 🥺💗

"Bye guys see you on next chapter"
"Love lots people♡"

Falling in love with the G-10 #1 (Completed)Where stories live. Discover now