TaeKook ( Taehyung x Jungkook) [bxb]

14 2 0
                                    

SemeTae UkeKook

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Love Bracelet

Tae o gün yine sinirli bir şekilde eve dönmüştü. Ev arkadaşı Yoongi onun bu sinirli hallerinden bıkmıştı.

Sg: Yine ne oldu Tae? Bence ikimizde bu durumdan bıktık.

T: Hepsi o aptal yüzünden! Peşimde "Hyung beni dinle" diye dolaşıp duruyo.

Sg: Peki neden onu dinlemiyosun?

T: Sanki ne diyceğini bilmiyorum Yoongi.

Y: Belki sandığın şey değildir Tae.

Tae düşünmek için odasına gitti. Belki Yoongi'nin dediği gibi farklı bir şey diyecekti.

Tae sabah okula gelir gelmez Jeongguk'a doğru yürümeye başladı. Jeongguk ona her baktığında yeniden aşık oluyodu.

T: Ne söylemek istiyorsun?

Jk: Efendim? Ben mi?

T: Sana baktığıma göre Hoseok'a söylüyorum.

Jk: Eee peki ben çekiliyim o zaman.

T: Dalga geçiyorum Jeongguk.

Jk: Bana diyosun yani.

T: Uzatma hadi ne söliceksin?

Jk: Hyung ben...

Birden söylemeli miydi Kook? Ya dalga geçerse? Korkuyordu sevdiği çocuktan. Korkmamalıydı ama deli gibi korkuyordu.

Jk: Daha tenha bir yere geçebilir miyiz Hyung?

Tae başını salladı. Korktuğu şey başına mı geliyordu? Olamazdı. O Jimin'i seviyordu.

Tenha bir yere geldiklerinde Jeongguk gözlerini yerden ayırmadı. Çantasından küçük bir paket çıkardı.

T: Bu ne Jeon?

Jk: Bu bir çift bilekliği Hyung. Ben senden-

T: Aksine ben senden hiç hoşlanmıyorum Jeongguk.

Jeongguk'un gözleri dolmuştu. Oysaki o bilekliği her gün Hyungunun ve kendi bileğinde hayal edip duruyordu. Bu kalbine dayanılmaz bi acı vermişti.

Jk: Hyung ben...

T: Bir daha peşimde dolaşma Jeongguk.

Jeongguk Tae'nin sözünü dinlemişti. Yıl sonuna kadar aşkını ve acısını içine gömüp okulunu tamamlamıştı.

2 yıl sonra...

Tae, Jimin'e o gün çıkma teklifi edicekti. Hazırlanıp buluşucakları kafeye doğru yola çıktı. 17 dakikalık bir yürüyüş sonunda nihayet kafenin önündeydi.

Gözleri Jimin'i aradı bir süre. Gördü Jimin'i... ve onu. Bir çocukla gülüşüyordu Jimin. El elelerdi.

Kalbi kırılmıştı. Deniz kenarına doğru yürümeye başladı. Boş bir bank bulup oturdu. Bir süre hafif dalgalanan denizi izledi. Sonra biri yanına oturdu.

Jk: Hyung...

T: Jeon? Burda ne işin var?

Jk: Ben hep arkandaydım Hyung. Beni görmeyen, görmek istemeyen sendin. Kabule etmezsin biliyorum... Ama bu bileklik...

Tae küçüğüne baktı bir süre. Küçüğü de ona. Tae bilekliği aldı. Bir süre elinde çevirdi.

T: Benim mi bu bileklik?

Jk: Senin Hyung.

Jeongguk tavşan dişleriyle Hyunguna gülümsedi. Hyungu da ona gülümsedi.

Jk: Hyung takmıyo musun?

T: Takıyorum... sevgilim...

Jeongguk yüzünde kocaman bir gülümsemeyle uyandı. Ve kafasını yanında uyuyan sevgilisine döndürdü.

Jk: Tae hadi uyan! Çok güzel bir rüya gördüm. Ama Jimin Hyung aramızı bozuyodu.

T: Bebeğim birazdan anlat hadi uyuyalım...

Jeongguk tekrardan sevgilisinin kolları arasına girdi ve güzel rüyalar görmeye devam etti.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Sonu bence çok güzel oldu. Ne biliyim aklıma bişi gelmedi bende böyle bitiriyim dedim.

Pinterest: kpopsviolet



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

K-Pop ShipsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin