Седма глава

2.5K 164 0
                                    

Когато се събудих, той държеше пистолета си опрян на слепоочието ми.
-Пусни ме!-той подскочи от писъка ми. Беше задрямал. Толкова дълго ли съм била в безсъзнание?
-Ох, ти се събуди? Защо толкова бързо, тъкмо сънувах как си взимам вана с Барбара Палвин и Меган Фокс?!-скастри ме набързо. Сериозно?
-Да, събудих се. А сега ме отвържи! Не съм ти куче-изплюх ядно,а той се засмя. Беше ми сложил кучешка каишка, за която беше закачен дебел синджир.
-Не,не си куче. Просто си кучка-той вдигна рамене и застана пред мен,а аз присвих очите си в негова посока.
-Ха-ха! Колко си оригинален!-засмях се фалшиво и размърдах ръцете си, опитвайки да се отвържа. Нещо ми подсказва,че тази каишка не е закупена от Зоомагазин. Най-вероятно секс играчка. Розовите пухчета и тигърските шарки на белезниците нямаше как да се сбъркат...
-Говоря ти нещо!-извика срещу мен Хари и заби дланта си в бузата ми. След това отново върна спусъка на главата ми, понечи да стреля.
-Извинявай! Извинявай!-изстрелях бързо. Не го бях чула! И ме караше да се извинявам? Това вече ме изкара извън нерви,но си замълчах.
-Кажи, какво ми пречи да те застрелям още сега? Като всяка една моя кукла-аз го прекъснах, шепнейки.
-Знаеш,че не съм "като всяка друга кукла"-той се ококори.
-И какво те набляга на тази мисъл?-изсмя се злобно в лицето ми.
-Това,че съм специална. И само аз мога да бъда твоята перфектна кукла- тук вече използвах манипулативност. Той се замисли за момент. Знаеше,че съм права. Но откъде ми дойде това? Можех ли да бъда перфектната кукла за него?

Harry's doll Donde viven las historias. Descúbrelo ahora