♡ Szépséges napot kívánok, Lads! ♡
Itt is lennék a meglepetéskönnyvel, amely tőlem eltérően nem egy fanfiction, és nem Harry benne a főszereplő (Uram Atyám, ez annyira furcsa, de egyben izgalmas!)
Szeretném megmutatni nektek, hogy számomra a fanfiction könyveket túl is van élet, emellett írás, ezért bátorkodtam publikálni ezt a könyvet. :)
Nagyon remélem, hogy tetszeni fog nektek, és visszajeleztek nekem valamilyen formában, emellett elmondjátok a gondolataitokat! Elképesztően, hihetetlenül sokat jelentene számomra, elvégre kicsit tartok a nemtetszéstől, de mi több, fontos nekem a véleményetek :D
Jó olvasást! Millió puszi és hatalmas ölelés: Ladybady ♡
ATON
2010. május 18.
A halál az én mesterségem. Ebből keresem a kenyerem. Jobbanmondva kerestem, egészen addig, míg hat hónapja el nem kaptak, és be nem dugtak abba a koszos, hideg cellába, amiben tengettem a perceimet akkor is.
Orgyilkos voltam pontos, hangtalan. Az árnyakkal jártam, amelyek mélyen elrejtettek magukba. Az otthonommá váltak, és természetesen a haza melegét nem szívesen hagyja ott az ember olyan egyszerűen. Én sem tettem. Éppen ezért is nőtt olyan nagyra a vérdíjam, már húsz évesen.
Hibáztathattam volna magam, a szüleimet, a társadalmat, vagy minden söpredék embert, akit eltettem láb alól, viszont nem voltam hajlandó. Az igazságért harcoltam, akkor is, ha nem jó eszközökhöz folyamodtam. Az államra, vagy a rendőrségre nem bízhattam magam, mert semmit sem követtek el annak érdekében, hogy a valóban rossz emberek megbűnhődjenek. Annak idején, az anyámmal és a húgommal sem tettek semmit annak érdekében, hogy ne kínlódjanak.
Erre az emlékképre összeszorítottam a szemeimet.
- Sallow, jelenésed van. - morrant fel egy magas, széles vállú börtönőr a cellám ajtajában. Nagyot nyeltem. Tudtam, hogy meghívom volt a pokolba és ideje volt indulni.
Engedtem, hogy megbilincseljen, és kivigyen a hat hónapig tartó lakhelyemből. Furcsa érzések keveredtek bennem, akkor is, ha nem féltem a haláltól. Miért is tettem volna? Tizenhárom alvilági embert vadásztam le, akiknek köze volt a családom halálához, ötöt pedig azért, mert tisztában voltam a ténnyel, hogy olyan dolgokat tettek amikre nem volt mentség. Egyáltalán... semmi jogom sem volt tartani az elmúlástól. Az élet része volt. Bár úgy tűnt, eléggé rövid létet sikerült kibérelnem magamnak anno.
YOU ARE READING
𝐀𝐌𝐄𝐓𝐇𝐘𝐒𝐓 - A tökéletes gyilkos
Mystery / ThrillerA Washington állambeli Arlington kisvárosa a nyugodtságáról és a szépségéről híres... ahogyan dr. Dalida Evanson is. Kimért, pontos, perfekcionista. Soha nem kerüli el a figyelmét semmi sem, tökéletes ügyvéd. Aton Sallow pedig embertelenül hibátl...