Dipper ve Mabel bugün beraber gölün olduğu yere gelmişlerdi.Burada çok fazla kurbağa ve nilüfer çiçeği vardı.
"Sence burada bu kitapla alakalı cevaplar var mıdır,Mabel?"
"Bilmiyorum,bro-bro.Fazla bir şey yok gibi.Ve çok kötü kokuyor."
"O konuda haklısın."
Dipper kitabı açtı ve bakmaya başladı.Burada olabilecek canavarlara baktı.
"Burada bir şey var!Gobblewonker.Bir çeşit su canavarı."
"Onu nasıl bulacağız ki?"
"Bir bakayım.İşte.Burada su altında nefes alma büyüsü var!"
"Oh,bu işe yarayabilir!Nasıl yapıyoruz?"
"Basit bir büyüye benziyor."
Dipper kitapta yazan şeyi okudu ve büyü ona ve Mabel'a işledi.İkisinin kafasında balon vardı.
"Bu biraz gıdıkladı!"
"Hadi gidip bakalım,Mabel!"
"Tamam!"
İkisi hızlıca suya atladılar.Suyun altını normal bir insandan daha iyi görebiliyorlardı,bu harikaydı onlar için! Yüzmeye devam ettiler,acaba buranın derinliklerinde ne vardı?
İkisi bir süre yüzdüler.Sonra ise suyun içinde olan bir binaya rastladılar.
Binanın ortasında bir heykel vardı,elini yukarıya kaldırmış bir kadındı.Acaba burası neydi?
"Burası çok güzel!"
"Haklısın Mabel ama biz aradığımızı bulsak iyi olur."
"Tamam."
Mabel ve Dipper yüzmeye devam etti.Bu Gobblewonker nerede olabilirdi ki?Biraz yüzeye çıktılar çünkü göl bitmek üzereydi.
Sonra ikisinin gözünün önünde bir şey geçti.Hayaletimsi bir şey...
Bu Gobblewonker'dı!Ama neden hayaletti?Kitapta böyle bir şey yazmıyordu!
"Dipper!Bu galiba iyi sonuçlara yol açmayacak!Gidelim!"
"Emin misin?"
"Evet!"
Sonra bir anda ikisinin içinden Gobblewonker hayaleti geçti.Bu şey onları yok etmeye çalışmıyordu,sadece buradan geçiyordu.
Dipper hayalet canavara yavaşça yaklaştı.
"Hey..."
"Rawr..."
"Galiba tehlikeli değil,Mabel!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gravity Falls•1400's AU
Fanfic"Atalarından biri cadıydı ve o yakıldı,Mason!Onun gibi olmak istiyor musun?"