Pohled Annie
Je to už skoro rok co sem na jiné škole sem na gymplu. Všechny své kamarády sem opustila připadám si jako špatná kamarádka,ale myslím že to stálo za to.
Sem ve třídě v1.a takže vám asi došlo ze sem v prime (6 třída) ta třída je sice strašná ale je tam par super lidi například Emma narodila se ve stejný den jako já jsme stejně divný a obě jsme úplně blby ani nevíme jak jsme se dostaly na gympl podle nás to byla chyba v systému xdd.
Nebo třeba Klarka je super ale někdy fakt otravnaaaa a Káťa dřív sem s ni seděla ale teď sedím s Klárou někdy mne to štve ale tak co mam delat. A pak jsou tady ty oblíbeni například Nikita všichni a fakt myslim všichni ho milujou ale zároveň si z něho delaj všichni prdel i mi ja s kamarádkama mu udělaly fanclub ani nevim jak nás to napadlo.Nebo happy Honza ten je taky oblíbeni ale jen proto ze se bavi s Nikitou. Kromě Nikity se mi na te škole nic nelíbí ano libi se mi taky Nikita ale má to jeden problem na základce se mi líbil jeden kluk jménem Matěj a možná se mi libi i teď,nevím to jistě a pak je tu ještě jeden Štěpán.Dlouho sem ho neviděla je asi o 3 roky starší ale je mega hot a pak je tady další ale nemam na nej číslo a jediná možnost jak se s nim v létě potkat je jít na koupak. Ale tam nemuzu bez doprovodu nekoho z kamenického Senova tak využiji jeho sestru lol.
Zatím to jsou jen tyhle tři ale možná se najdou další ,,paneboze proč sem tak divnaaaa??'' řekla sem v duchu a pokračovala v psaní svého deníku popravdě mne to nebaví ale moje kamarádky to nezajímá a nějak to z hlavy musím dostat.
Taky sem vám nerekla ze Matějovi sem poslala obří slohovku o tom jak ho miluju lol no stalo se xdd.Idk vim je to divné ale baví mne e to xddd
YOU ARE READING
Gympl
RandomPříběh je o jedné holce jménem Annie která kvůli svým rodičům opustí všechny své kmaradky a kamarády a půjde na jinou školu lepe řečeno na gympl kde potká její životní lásku😎