4. BÖLÜM "SUÇ ORTAĞI"

424 48 99
                                    

Ateş ve Mavi asla sınır tanımayan bir çift

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ateş ve Mavi asla sınır tanımayan bir çift. Anlaşmada yazan o sınırları tek tek aşmaları aşırı güzel olacak. Belki anlaşmayı yırtabilirler bile.

İleride olacakları bilmek o bölümleri de sizinle paylaşmak için olan sabırsızlığımı ve heyecanımı arttıyor. Onları sevdiğiniz için çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız.

Lana Del Rey, Lucky Ones

İyi okumalar!

Ateş Atakanlı'yla üç kez tanışmıştım.

İlk kez tanıştığımda ayağındaki siyah botlarla arabama binmişti. O an polislerden kaçan bir seri katildi ve ben ona yardım etmiştim. Suç ortağı olmuştum.

Onunla ikinci kez tanıştığımda da bana dağ evinin kapısını açmıştı. Artık benim için bir seri katil değil, küçük bir kız çocuğunun kahramanıydı. Bunu öğrendiğimde ona yardım ettiğim için pişman olmamıştım. Bu beni daha da onun suç ortağı yaptı.

Şimdi onunla üçüncü kez tanışıyordum. Karşımda değildi ama o gri gözleriyle bana baktığını hissettim. Hala küçük bir kız çocuğunun kahramanı olabilirdi ama sadece bir seri katil değildi. Avukat Ateş Atakanlı'ydı.

Dağ evine yaklaşan arabanın ışıkları pencerelere yansıdı ve ışık gölgelerle beraber evin içine düştü. Elimdeki zarfı tekrar masaya koydum ve yerimden kıpırdamadan kapıya baktım.

Araba kapılarının açılıp kapanma sesi geldi ve bir kadının, "Gerçekten söylediğin kadar güzel mi?" diye soran sesini duydum.

Şaşkınlıkla güldüm.

Dağ evine yaklaşırken karları ezen botların sesini duydum ve Ateş'in gergin sesi, "Mavi?" diye seslendi. Kapıya vurmaya başladığında yerimden yavaşça doğruldum.

Kapıya yaklaştığım sırada bir adamın, "Tanışma hikayeniz harikaydı kardeşim." dediğini duydum. "Film olsa İMDb'de en az dokuz puan alır."

Kapıyı açığımda Ateş'in gergin yüz hatlarıyla karşılaştım. Ardından gözlerini gördüm, orada bakışlarını sertleştiren bir endişe vardı.

Bana arkadaşlarını göstererek, "Arkadaşlarım Adrian ve Adel." dedi.

Bakışlarımı Adel'e çevirdiğimde sarı saçları ve mavi gözleri olduğunu gördüm. Gerçekten çok güzel bir kadındı ve uzun boyluydu. Samimi bir ifadeyle bana elini uzattı.

"Ateş senden o kadar bahsetti ki seni çok merak ettim."

Gülümseyerek elini tuttum. Ardından onların konuşmalarını hiç duymamışım gibi, "Öyle mi?" diye sordum.

Elimi geri çektiğimde bakışlarım Adrian'a döndü. İlk önce dağınık kahverengi saçlarını gördüm. Ardından gözlerinin de kahverengi olduğunu fark ettim.

ATEŞ VE MAVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin