𝘚𝘩𝘰𝘰𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘴 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘧𝘭𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦
𝘔𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵'𝘴 𝘰𝘯 𝘔𝘢𝘳𝘴, 𝘬𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦
𝘉𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸, 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘐'𝘭𝘭 𝘴𝘦𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯
𝘠𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸, 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘐'𝘭𝘭 𝘴𝘦𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯....
.
(Not: Lorrein 18, Hanma 20 yaşında. Bu gerçeklikte Takemichi Tomana katılmadı. Bu yüzden Hina da dahil değil. Kisaki yok ve Walhallayı Hanma tek başına kurdu. Walhalla Toman kavgası olmadı ve Baji hayatta. Shin ölmedi, Kazutora da Tomanda)
Akşamdan kalma halinle zor ayakta duruyordun. Abinin zoruyla toplantıya sürüklenmiştin.
Şu an var olan herşeye lanet okuyarak koltuğunda oturmuş hiçbirşeyi dinlemiyordun.
Asılmış suratını gören Baji, koluna dokundu.
"Sorun ne?"
"Uykum var"
"Konuyu dinle, önemli"
"Sen gidip Chifuyuyu siksene, neden benim kafamı sikiyorsun?"
"Şşştt"
Az ötedeki abin size döndü susmanızı işaret ederek.
Baji gülmüştü ve seni ciddiye almamıştı. Uykusuz olduğunda hep huysuzdun zaten.
Tekrar içinden küfürettin.
Kafanı kaldırıp konuşma yapan Mikeye baktın. Birşeyler anlatıyordu.
"... Evet Tokyo Manji çetesinin kanlı bıçaklı kavgaları bıraktığını biliyorsunuz. Aynı zamanda tüm Tokyoyu kontrol etmek istiyorsak ortak bir yol bulmamız lazım. Bu yüzden işbirliği konuşması yapmak için Walhalla çetesi ile görüştüm ve teklifimi kabul ettiler. Şimdi bu gün tüm liderleri toplama nedenim Walhalla ile tanışmanız"
"Sikeyim Walhallayı, uykumdan daha mı önemliydi?"
Sadece yanında oturan Bajinin duyabileceği bir tonda söylendin.
Mikey konuşmaya devam ederken sen kafanı masaya gömdün ve homurdadın.
"Uyumak istiyorum, başım ağrıyor"
Kapının açılma sesi geldi ve bir sürü ayak sesi duyuldu. Anlaşılan birileri içeri girmişti.
Sözü geçen çetenin adamları olmalılardı.
Hoş, ilgini çekmiyorlardı.
Tomanın derdini tasasını düşünmeyi bir kaç önce bırakmıştın. Bok yoluna gidiyordu.
"Merhaba arkadaşlar"
Sert bir erkek sesi liderleri selamladı.
"Ne merhabası amına koduğum, siktirsene. Sen ve sikik çeten olmasa şu an uykumu çekiyor olurdum"
Homurdanmanı duyan Baji kıkırdamıştı.
"Walhalla lideri ile tanışın Toman"
Mikeyin sesi tekrar duyuldu ve bu kafanı kaldırmana neden oldu.
Bakışların direkt en ortada duran ve konuşma yapmaya hazırlanan çoçuğa saplandı.
"Ben Walhallanın kurucu lideri Hanma Shuji, memnun oldum Toman"
Siktir, bu dün akşam konuştuğun çoçuk değil mi?
Şimdi suratı daha aydın gözüküyordu ama tanıman zor olmamıştı. Aynı küpe, aynı dövmeler ve aynı renk saç. Tek fark bu defa saçlarını yukarı doğru şekillendirmesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo卍Revengers • 505 •
Romance• Lorrein ve Hanmaya özel <3 ~ 505 (five-oh-five). Derler ki bu terim insanı hem hayatta tutan hemde canını yakan birisi için kullanılır. Hanma bu terim ile mükemmel uyumluydu. Hanma Shuji, Lorrein Ryugujinin 505'di.