*Up: Louis* *55 dní pred tým*
"Takže Narnia, Louis?" pozrel sa na mňa Harry, pri tom ako si ma doberal. Aby som to objasnil, Harry s mojou mamou pozerali rodinné fotky a rozprávala o mne skoro všetky historky, ktoré mali zostať tajomstvom.
"Nesmej sa, mal som len päť!" naoko som sa urazil a otočil sa mu chrbtom. Ignoroval som ho celú dobu, ako si ma snažil udobriť. Obtočil ruky okolo môjho pásu, zatiaľ čo som stál v našej izbe a zrovnával veci do skrine. Počas pobytu u mojej mami som sa Harryho spýtal, či nechce bývať so mnou. A dnes si doniesol zopár svojich vecí.
Harry to vzdal, sadol si na postel a čakal kým skončím. Keď som už konečne zatváral posuvné dvere od skrine, znovu to skúsil.
"No ták, však sa nebudeš na mňa hnevať donekonečna." zašepkal mi do ucha, na čo som len nasucho preglgol. Rukami prechádzal po mojich bokoch a ja som myslel, že sa pod jeho horúcimi dotykmi roztopím. Otočil si ma ku sebe a prisal sa na moje pery. Fiškus jeden to mal premyslené, ale ako ospravedlnenie to beriem. Pomaly sme sa presunuli ku posteli. Položil ma doprostred a na všetko išiel pomaličky. Nikde sa neponáhľal a to na ňom milujem. Okolitý svet pre mňa prestal existovať a zostali sme len my dvaja.
-
Myslel som si, že keď ma Harry vyfajčí, bude si na chcieť pripraviť. Namiesto toho si len ľahol vedľa mňa. Nechápavo som sa zahľadel do jeho očí, on sa premiestnil bližšie ku mne a pobozkal ma. Automaticky som obmotal ruky okolo jeho krku, na čo sa Harry usmial.
Potreboval som ísť do kuchyne pre vodu, tak som vstal z postele a rozhodol sa že ho kúsok potrápim. Mal som na sebe Harryho sveter ktorý mi zakrýval polovicu zadku. Zohol som sa ku spodnému šuplíku od skrine a tým ho odhalil ešte viac. Vybral som si stade krajkové tangá a pomaly si ich na seba obliekal. Kútikom oka som zahliadol, ako sa hryzie do pery a nepravidelne dýcha. Legíny ktoré ležali na zemi som si obliekol tiež a to som už na svojich bokoch ucítil Harryho ruky. Otočil som sa ku nemu a nejakým spôsobom sa mi podarilo, obtrieť o jeho rozkrok. Privrel svoje oči a slastne vzdychol. Prešiel rukou cez môj zadok a na druhý pokus sa dostal pod obtiahnuté nohavice. Svoju hlavu som si oprel o jeho rameno a začal mu tam robiť maličký fliačik, zatiaľ čo on masíroval môj zadok. Nato že mi pred pár minútami spôsobil orgazmus, som bol pekne tvrdý a u Harryho sa to tiež nedalo poprieť. Odtiahol som sa od neho a posadil ho na postel. Naznačil som mu, aby tam zostal a zo skrine vybral prekvapenie, ktoré som síce mal pripravené na vianoce, ako darček, ale rozhodol som sa spraviť výnimku. S chôdzou pri ktorej som nezabudol vrtieť zadkom a s menšou taškou som prešiel do kúpelne. Obtiahnuté gate som si vyzliekol spolu s tangami a z tašky vysypal všetky veci vedľa seba. Do ruky som si zobral jahodový lubrikačný gél a potrel s ním svoj vstup. Zbytkom gélu čo mi zostal na prstoch som zobral umelý penis so zakončením zajačieho chvostu. Nasmeroval som si ho ku svojmu vstupu a zatlačil naň. Aj tak na Harryho nemal. Postavil som sa pred zrkadlo a do vlasov si nasadil zajačie ušká. Chcel som si čelenku viacej zamaskovať vlasmi, ale ako som sa pohol smerom dopredu, vzdychol som. Ten umelý penis bol síce malý, ale aj tak dosť veľký na to, aby mi spôsoboval slasť. Musel som sa znovu zohnúť pre tangá a obliecť si ich.
Zahľadel som sa na svoj odraz v zrkadle a prezeral si malý huňatý chvost. Sveter zakrýval vrchnú časť môjho tela a hlavu mi zdobili zajačie uši. Ako sa hovorí; "Treba zabudnúť na minulosť, dôležitá je budúcnosť." Prestal som myslieť na Stana a do ruky si zobral fľaštičku s lubrikantom a prešiel naspäť do izby. Pri každom mojom kroku sa penis vo mne pohol a Harry ktorý sa stihol premiestniť do stredu postele, nevedel zo mňa spustiť oči.
"Vyzeráš roztomilo, zajačik." uškrnul sa a ja som s dosť veľkým seba zaprením, aby som nevzdychal, preliezol do stredu postele a sadol si na jeho trup. Pritiahol si ma ku sebe a jeho pery začali narážať na moje. Vzdychal som mu do úst a Harry sa oprel o čelo postele. Ja som sedel na jeho vypuklom rozkroku, zatiaľ čo jeho ruky putovali po mojom tele. Jeho ruka sa zachytila na leme svetra, ktorý mi vyzliekol a tým prerušil náš bozk. Ústami sa presunul na môj krk a začal mi tam robiť malé fliačiky, ktoré sa za pár minút zafarbili do fialova. Pritisol som sa na jeho hruď, ako sa len dalo. Ani neviem ako, ale tangá skončili na zemi a ja som bol pred ním celý nahý. Odtiahol som sa od Harryho a začal mu sťahovať boxerky. Predo mnou sa týčila jeho pýcha, ktorá musela od neuspokojenia bolieť. Chytil som jeho penis do ruky a pár krát po ňom prešiel. Len zaklonil hlavu a nechal sa unášať pod vlnou rozkoše, keď som si ho celého vložil do úst. Pomaly som ku nemu zodvihol pohľad, a zahľadel sa mu do očí. Chcel priraziť do mojich úst, ale rovno vtedy som prestal. Nahodil na mňa neurčitý výraz a ja som si znovu sadol na jeho rozkrok.
Zatiaľ čo som si privlastnil jeho pery, on prechádzal rukami po mojom zadku. Prstami zavadil o huňatý chvost a pár krát zaň zaťahal.
-
Zatiaľ čo Harry ležal na posteli a drtil moje boky, ja som dosadal na jeho penis, ktorý sa stále triafal do mojej prostaty. Začal som spomaľovať, čo si hneď všimol a tak si ma pretočil pod seba. Zložil mi zajačie ušká z hlavy a začal ma bozkávať zatiaľ čo do mňa tvrdo prirážal.
Z môjho hrdla sa vydral neidentifikovateľný zvuk a zašpinil som nás oboch. Celým mojím telom sa prehnala vlna rozkoše a nezmohol som sa ani slova, len som zhlboka dýchal. Harry vyslovil ešte niekoľko nadávok a potom ma z vnútra naplnilo teplo. Opatrne zo mňa vyšiel a natesno si ku mne ľahol.
"Toto bolo zatiaľ to najlepšie uzmierenie, aké som kedy zažil." Harry sa zasmial nad Louisovou poznámkou a pritiahol si ma bližšie ku sebe.
"Milujem ťa!" zašepkal mi do ucha
"Aj ja teba!"
Ok, nevedela som, ako vyplniť čas ktorý zostáva a tak z toho vyšlo toto. Neviem, ako ma to napadlo, ale dúfam že to nie je také strašné.
Vote
Koment
Shere ;* -VerčaXoXo
ČTEŠ
Stay (Book I)
FanfictionCelý život čakám na tú správnu chvíľu. Povedať ti, ako sa cítim. Viem, že sa snažím ti povedať, že ťa potrebujem. Som tu, bez teba. Cítim sa tak stratený, ale čo môžem robiť? Pretože viem, že táto láska sa zdá byť skutočná. Ale neviem, ako sa mám cí...