Noční běs

9 2 2
                                    

Tohle píšu za tmy při křiku ,,mého" dítěte a snažím se najít způsob jak toto celé zastavit. Právě je 12:09 a moje dítě bolestně křičí a naříká. Tento příběh píšu pro další svobodné matky co tuší že vlastně zas tak samy nejsou.
Začnu od začátku a stručně, už nám totiž nezbývá moc času.
Mám malého ročního syna Adama. Má svoji kolébku v mé ložnici, začalo to přesně před 66 dny kdy malý Adámek začal každou noc ukrutně brečet asi od 12:00-3:00, první 3 dny jsem to neřešila
a dávala mu kapičky na trávící potíže ale nic nezabíralo. Tak jsme šli k doktorce a ta nám řekla že je zcela normální když dítě pláče. Děti prý pláčou. Další dny už se pláč nedal ničím zastavit, byla jsem zoufalá, vozila jsem v kočárku, kojila, houpala, zpívala ale přisneslo to jestě větší pláč. Jeho pláč byl hysterický jako kdyby mu trhal někdo tělo na kusy. Tohle všechno se dělo do 33 dne. 33 dnem začalo pravé peklo. Adámek trhal rukávy bodýček a zvracel vše co snědl. V nemocnici nenašli žádný problém možná proto že tam Adam normálně jedl, a nedělal nic co by 1 roční dítě dělat nemělo. Doma ale řval křičel, dokonce byl i poškrábaný  na zádech což pochybuju že by roční dítě svedlo. A pokud si říkáte proč jsem to nenatočila, tak to nešlo, vždy byla jen černá obrazovka a šum mikrofonu a hlasitý mužský dech. Hledala jsem pomoc všude faráře, doktory, zdravotní sestry. Nikdo s tím nechtěl mít co společného. A já se asi ani nedivím. Po 44 dni se Adam začal přesouvat z místa na místo, a ano stále nejedl jen v přítomnosti někoho jiného než jsem byla já. S lidmi kteří se nám ,,snažili pomoct" se choval jako normalní miminko. 55 dnem jsem rezignovala a snažila se přijít na to co se děje. Nastavila jsem skryté kamery, spala jsem v jiné místnosti a Adama od 8 hodiny večer do 10 hodiny ráno nenavštěvovala. Z kamer jsem zjistila že s námi respektive s Adamem žije monstrum. Přichází se tmou a odchází se světlem. Samozřejmě je na mysli sluneční svit ne třeba světlo z lampičky. Sahá na Adama a ,,bere" si jeho dětskou nevinnost. Proto Adam nejí, nespí a hlavně tak ukrutně pláče. Nazvala jsem ho ,,Noční běs".Noční běs může a pravděpodobně cítí mojí přítomnost. Čím víc vím tím víc se Bĕs zlobí, a zlost si vybíjí na Adamovi. Adamovi narostli 2 zuby a těmi se kouše do rukou a nohou. Aktuálně je přivázaný k postýlce tím pádem nic nezmůže již stále-přítomný běs. Jak se ve dnech objevilo číslo 6 vše se zhoršilo. Předevčírem Adam zvracel krev. Čistou. Krev. Bylo mi špatně. Nyní se kolébka houpe ze strany na stranu ale ne sama. Nyní můžu Běs vidět usmívá se od ucha k uchu a pozpěvuje ukolébavku snad ze samotného pekla. Podle mého zjištění když se Běs plně objeví a můžete ho plně vnímat je schopen si vaše dítě vzít, pokud budete protestovat, zabije vás, pokud ne ale řeknete to někomu bude za vraha co zabil své dítě a blázna. Běs u kolébky vypadá jako přízrak. Tmavší přízrak. Mám asi tak 8 hodin, než se plně objeví a vezme si mé dítě. Pokusím se běs vyhnat. Mám nějaké metody které s vámi ale ovšem nebudu sdílet jelikož nejsou ověřené.

Neber mi mé dítě.Kde žijí příběhy. Začni objevovat