Karma Akabane Headcanons
★ Karma size gerçekten güveniyor. Onun güvenini kaybetmeyin.
★ Size gerçekten aşık ve bunu hissettiriyor.
★ Elinizi tutmayı sever.
★ İnsanlar size sataşamaz. Sizden çekiniyorlar.
★ Onun yanında sıkılmazsın çok eğlenceli biri.
★ Aşırı kıskanç biri değil ama oldukça korumacı.
★ Birçok kez derslerden kaçıp randevulara çıkarsınız.
★ O özgür ruhlu biri istediğini yapıyor ve siz de onunla birlikte birçok yaramazlık yaparsınız.
★ Yorulduğunda veya yalnızken göğüslerinize yatmayı seviyor.
★ Sizi sinirlendirmeyi seviyor ama aşırıya kaçmaz.
★ Boyunuz kısaysa dalga geçebilir ama üzülürseniz size sarılır ve bir daha bunun hakkında konuşmaz. Üzülmenize dayanamıyor.
★ Çok sadık biri sizi asla aldatmaz.
★ Hediye almayı sever ve genellikle bileklik alır. Taktığınızı gördüğünde mutlu olur ve size küçük bir öpücük verir.
★ Kucağına oturmanıza izin verir ve bu hoşuna gider.
★ Söz verdiyse tutar.
★ Özellikle size karşı dürüst birisi.
★ Koro Sensei ikinizin sevgili olduğunu öğrendiğinde çok mutlu olur ve sınıfta shiplediği diğer kişileri de sevgili yapmaya çalışır.
★ Kokunuzu seviyor. Yüzünü boynuna gömer ve kokunu içine çeker.
★ Çok egolu davranmaz ama egosunu fazla beslemeyin.
★ Sizinle konuşurken göz teması kurar ve sizi dinlediğini hissettirir. Siz de o konuşurken göz temasından kaçınmayın.
★ Kıyafetlerini giymenize izin verir. Sizi hem tatlı hem de seksi görür.
★ Ailesi yanında değil ama geldiklerinde karşılaşırsanız sizi severler.
★ Karma sizi prensesi olarak görür. "Küçük prensesim, tatlım, leydim" gibi sözcükleri kullanmayı sever.
★ Toplum içinde yakın olmaktan pek çekinmez. Hafif PDA
★ Süper kahraman filmlerini seviyor. Eğer sen de kabul edersen birlikte izlersiniz.
★ Sizi öpmeyi seviyor. Şefkatli ve şevhetli bir şekilde sizi öper.
★ O sizden gelen ilgiyi seviyor. İlgisiz davranırsanız fazla belli etmeden trip atabilir.
★ O sizinkini sevdiği kadar siz de onun kokusunu seviyorsunuz. Fazla ağır olmayan hafif baharatlı bir parfüm kokusu var.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Buraya gelenlerin birçoğunun Karma'ya aşık olduğu için geldiğini düşünüyorum bu yüzden ilk headcanons Karma için 😼 (Ben de dahil tabi hehe)Umarım beğenirsiniz oy atarsanız sevinirim bayyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Assasination Classroom - Tepki , Headcanons , One shot
Fanfic08/12/2022 Bir şeyler yazmaya çalışıyorum... İyi okumalar:)