1 érkezés

89 14 2
                                    

valami ostoba pletykáról beszélgettünk Tsireyával, amit a falu többi na'visjáról hallottál, amikor hirtelen egy hang a nevedet kiáltotta.

Yau'ri !! "GYERE IDE !"

Meg forgadtam a szemem amikor meghallottam bátyám hangját, Rotxo, aki a nevedet szólítja: miközben tsireya nevetett az interakción. felnéztél az égre, és láttad, hogy elkezdődött a napfogyatkozás, vagyis itt az ideje enni.
te és tsireya felkeltek, elmentek a falu központjába, és leültetek egy faasztalra a maruis közelében.
tsireya ezután megtörte a rövid csendet, és elmesélte a valaha hallott legszaftosabb drámadarabot.

"Komolyan? ..." kiáltottad meglepetten, miközben szünetet tartottál az evésben, hogy megértsd, amit az imént hallottál.

"- mi történt ??" - kérdezte kíváncsian Aonung, miközben ő és Rotxo leültek az asztalhoz

Aonung melléd ült, a bátyád pedig Tsireya mellé. Aonung a nem túl barátságos személyisége ellenére mindig is barátok voltunk, és egy alkalommal Rotxo azt is mondta, hogy Aonungnak kissé apró érzései vannak irántam

én és tsireya elcsendesedtél, és hirtelen nevetésben tört ki. - a két fiú egymásra nézetek zavartan, és egyre kíváncsibbak lettek.

- őrültek vagytok-. Rotxo felsóhajtott, és megrázta a fejét.
Aonung bólintott, és amikor nevetve néztem rá, egy kis mosoly ült ki az arcára.

tsireya észrevette ezt, és a mellette lévő Rotxóra bökött. „Igen, határozottan" pillantást vetett a bátyjára, Rotxo pedig tagadóan megrázta a fejét, ehelyett „nem történik meg" pillantást vetett rá.

Mi négyen befejeztük az evést, és úgy döntöttünk hogy megpihenünk egy kicsit a saját kunyhótok-ban mosolyogva integettem Aonungnak és Tsireyának, en meg Rotxo hazamentünk
egy órával később arra ébredtem hogy a bátyám rázogasa a valam

"Hé, ébredj, menjünk vadászni a többiekkel..!!
eleinte morogtál, de felálltál és követted a Rotxóra után.

"Hé, várj már meg!!!!" - kiáltotam utána futva.

Tsirey és Aonung integetett nekem, Rotxo és en boldogan integettunk vissza. ott volt Tsireya, Aonung, természetesen a bátyám, és más na'vik, akikről azt hitted, hogy Rotxo és Aonung barátai.

mindannyian az ilun-kon lovagoltunk, és elkezdtunk vadászni mindenféle lényre, minél nagyobb, annál jobb. sikerült elkapnom néhány dolgot, de mindegyik közepes méretű hal volt, ezért mindig visszadobttam őket az óceánba.

Miközben mindenki az ilujával és a lándzsáival a kezében úszott, Rotxo hirtelen kifogott egy majdnem akkora halat, mint ő maga
Én es a többiek Roxto felé úsztunk és áhítattal vizsgáltuk a lényt

- idiota - Mutogata aonung,

mindenki felnevetett, kivéve persze a bátyámat,

- He?? mit mondtál te barom?" - mutogatott rá tréfásan aonungra.

- idiota - mutogatta el - neveteve aonung, miközben elúszott az ilujával. rotxo és a többiek követték így téged és tsireyát megdöbbentetted a helyzet.

"mindegy.. lássunk néhány korallzátonyot!"-mutogatam a másik lány pedig bólintott, miközben mi ketten elindultunk egy korallzátony
egyszer csak kürt hangját hallottuk
Mind ketten a korallok között úsztunk, amitől megrándult a füled a hangtól.

'-Mit gondolsz?'- tsireya aláírta a víz alatt, amitől vállat vontam

- Menjünk, nézzük meg..-Mutogtam válaszul, miközben mindketten úszni kezdtünk a part felé imádott ilu-vel.
tsireya volt az első, aki bemutatkozott, kecsesen emelkedett ki a vízből, és minden tekintet rá volt szegezve. neteyam bólintott neki, és lo'ak csak felvonta a szemöldökét.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 21, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Holdfény,(Lo'ak)🩵💙Where stories live. Discover now